هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

زشک و عکسای هیربد

1393/2/19 20:50
نویسنده : هستی
953 بازدید
اشتراک گذاری

خرسی

داداشی عزیزم خداروشکر امتحانای میان ترمم تموم شدن دیگه فقط ترم آخرم مونده بعددیگه درسام تموم میشندرسدیگه تند تند عکساتو میذارم تو وبلاگت عکسوای کلی شیطون شدی و کلی کلمه جدیدو کارای جدید یادگرفتی 

بلدی وقتی بهت میگیم دماغت کو یا چشات کو یا موهات کو بادستت نشون میدی تشویق یادگرفتی از نردبون تختمون

میری بالا ویادگرفتی کله ملق بزنی تشویقکلمات ابرو اتوسا و بله البته وقتی بهت میگیم مثلا آب میخوای میگی ها

نمیگی بله و کلمه نه رو یادگرفتی امروزم رفتیم زشک و کلی از پدیده شاندیزخریدکردیم اینم عکسامون

 

اینجاتوی راه بودیم شماهم پشت فرمونیفرمون

عکسای طبیعت

عکسای ما

شماومامان جون وسط رودخونهرودخونه

بابا در حال گرفتن شما از وسط جاده زبان

اینجادیگه خسته شده بودی خوابت میومد همش گریه میکردی دیگه دیونمون کردی بابدبختی خریدکردیم

داشت گوسفندردمیشد شماو مامانم درحال تماشاشون بودینمتفکر

 

اینم عکس از مراحل قهرکردنت اینجا مثلا دیگه خیلی از دست من ناراحت بودی

اینجا دیگه اوج ناراحتیت بود

داری دندوناتو نشون میدی اینجا 4تابالاداری 4تا پایین و لی تا حالا ماشاا... 8تا بالادراومده 8تاپایین .

الو گفتنم یادگرفتی گاهی وقتا یه گوشی ورمیداری کلی باخودت به زبون مریخی صحبت میکنی

اینم از عکسا تموم شد بابای

بای

 

پسندها (3)

نظرات (12)

شهلا مامان امیرارسلان
21 اردیبهشت 93 14:38
سلام بر هیربد و خواهر گلش. هستی جونم ایشالله تو امتحاناتت موفق باشی گلم
هستی
پاسخ
سلام مرسی دعاکنین امیرارسلان جونم بوس کنین مرسی به یادمونین
پارمیدا
22 اردیبهشت 93 16:11
سلام عزیزدلم.خسته درس وامتحاناتت نباشی ماشاا...به این شیرین پسرخداحفظتون کنه.هستی جونم چقدردلم براتون تنگ شده بود.خیلی خوشحالم تونستم بهتون بازم سربزنم.عزیزم امتحاناتت کی تموم میشه من منتظرکارنامه درخشانتم.تو کلاس ورزشم به دوستام گفتم باهاتون آشناشدم.شایداوناهم بیان بهتون سربزنن.هرچنداوناچون بچه کوچک دارن ازمن گرفتارترن ولی من اگه بچه دارهم بشم بازم میام وبهتون سرمیزنم.آخه دلم برای خواهرخوبی مثل توخیللی تنگ میشه.
هستی
پاسخ
مرسی خاله جون خیلی ممنون اینقدبه یادمونی منم دلم واس نظراتتون تنگ شده بود خاله برام دعاکنین ایشالله معدلم 20 بشه معدلم 20 شدعکسشومیذارم
خاله زری ( مامان آرمان)
22 اردیبهشت 93 18:59
به به به هستی جوووونم منو بردی به زشک زیبا خوشا به حالتون هیربد کوچولوی خاله خیلی با نمک شده ایشالله نمرات خوبی میگیری و دوباره تند تند واسمون عکس میزاری عزیزم
هستی
پاسخ
مرسی خاله جون واسم دعاکنین لطفا جاتون خالی زشک خیلی قشنگ بود ایشالله شماهم واسه همیشه بیاین مشهد ارمان گلی رو هزارتاااااااکنین
مامی آیسا(خاله لیلا)
23 اردیبهشت 93 15:52
سلااااااااااام وای هستی جون بالاخره اومدی عزیزم ؟؟؟؟الهی فدای اون قهرکردنش بشم من یک کمی بچلونش جون من...دلم براتون تنگ شده الهه جون خیلی خوش تیپی بابااااااااااااااااااااااا دوستتون دارم بووووووووووووس
هستی
پاسخ
مرسی خاله جون دیگه نمیشه چلوندش زود فرارمیکنه ماهم خیلی دوستون داریم . شما ازطرف ما هزارتا ایساجونو بوس آبدار کن
بهار
23 اردیبهشت 93 16:12
.....!!
هستی
پاسخ
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ریحانه
27 اردیبهشت 93 16:33
وای خدااااااااا جانم خیلی ماهی...... هستی جان از اینکه همشهری هستیم خوشحالم...... وای وای یعنی این نی نی ناز و خوشگل همین نزدیکی های ماست.....
هستی
پاسخ
اوا شماهم مشهدی هستین چه خوب
مامان کیارش
27 اردیبهشت 93 16:37
واااای هستی این داداشیت خیلی نااااازه، آدم میخواد بخوردش... چه نگاه نازی داره، دوربینتون منفجر نمیشه با این نگاه نافذ هیربدعسل!؟
هستی
پاسخ
چرادیگه کم مونده منفجربشهممنون به ماسرمیزنی
مریم
27 اردیبهشت 93 16:41
من میخورم این جوجورو
هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
سحر
27 اردیبهشت 93 16:42
عزیزم واقعا عروسک قربونش برم هزار ماشاا... بعضی وقتها حسرت میخورم که همچین دوستی کنارم نیست ولی بازم خدارو شکر کنم تو دنیای مجازی حداقل باهات آشنا شدم خیلی گلی
هستی
پاسخ
منونمسحر جان واقعا کاش از نزدیک باهم دوست میشدیم
مامان رادین
2 خرداد 93 19:14
وای عزیزم چه جیگر شدی هستی جان تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی تند تند بیا دلمون براتون تنگ میشه گلم
مامان رادینی
2 خرداد 93 19:15
_♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم.
وحیده
6 خرداد 93 12:19
ای جججججججججججججججججججججججججوووووووووووووووووووووووووون مانی نفس خاله که این همه شیرینی عزیزم قشنگم با این عکس های زیبات خوردنی خاله نمیدونی وقتی میبینمت کلی میچلونمت حال میکنم هستی جون انشالله تو امتحانات به خوبی همشون و پاس کنی و موفق باشی خاله خیلی دوستتون داره مراقب خودت باش من به تو دختر خوشگل خاله افتخار میکنم که اینقدر درس خون شاگرد اول باهوش هستی تازه همه بدونن که هستی جون تو نگهداری دادشش بینهایت به دست کمک مامانشه من به تو افتخار میکنی عزیییییییییییییییییییییییییییییییییز دلم
هستی
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جون دلم واستون تنگ شده حسابی خیلی دوس دارم زودامتحانامون تموم بشه همدیگرو ببینیم {-7-}{-7-} {-7-}{-7-} {-7-} {-7-} {-7-} {-7-} {-7-} {-7-} {-7-}{-7-}