هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

مسافرت به بیرجند

1393/1/13 1:01
نویسنده : هستی
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       سلام

سلام بالاخره رفتیم مسافرت داداشیسفر  به خاطرشمانمیشدیه جای دوربریم چون اذیت 

 میشدی واسه همین رفتیم یه  جاکه نزدیک مشهد باشه و تا به حال نرفته باشیم اینجوری شد 

  که رفتیم بیرجند 2اول میخواستیم بریم طبس و یزد که دیدیم خیلی

دوربودمسافرتمون 3روزه بودکلی هم 

خوشگذشت واسه هیربد جونم یه کامیون خشگل بایه جفت کفش ابی خریدیم

اینم عکسای خانوادگی

بیرون

خودم و بابایی شماهم تو بغل باباسعید ببخشید عکساکیفیت نداره 

ماشین

بیرون

ازسمت راست مامانی من بابایی وشماکه تو بغلشی

ماشین

بیرون

ماشین

نی نی

ماشین

این عکسایی که گذاشتم زیاد باکیفیت نبودن اون عکس باکیفیت خشگلا رو نمیتونم بذارم حجمشون بالاست 

بریم سراغ عکسای هیربدجونمماچ

جیگر

ستاره

هیربد

دالییییییییییییی موشه

ستاره

هیربد

توسفره خانه سنتی

ستاره

هیربد

هیربدو کامیونش وای

1

هیربد

بوی

هیربد

اسم اینجایی که رفته بودیم بنددره بود جای قشنگی بود

هیربدوپدر

ستاره

هیربد


ستاره

هیربدوپدر

ستاره


هیربد

رگ

ارگ کلاه فرنگی

خشتیپ

اخه چه قدتوماهیییییییییییییی بغل

کفش

کفشای خشگلت هیربد

هیربد

هیربد

تازه ازخواب پاشدی خمیازه

مسواک

عاشق مسواکینیشخند

داداشی قالب باب اسفنجی که برای وبلاگت گذاشته بودم خراب شد دیگه نشونش نمیداد خیلی ناراحت

شدم ولی این قالب جدیده که برات گذاشتمم قشنگه

باب

اینم از عکسای سفر تموم شد بای بای




بایبای بای


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامی رادین
13 فروردین 93 11:11
سلآم سال نو مبارک باشه چه پسمل نازی دارین ماشالا ماشال خیلی شبیه یکی از فامیل های ماست اسم اون عرشیا. اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم به ما سر بزنید خوشحال میشم
هستی
پاسخ
سلام مامان رادین جون ممنون به ماسرزدین لطف دارین خشحال میشم باهم بیشتراشنابشیم
فرنازمامان انیسا
14 فروردین 93 19:53
سلام عزیزززززززززم خوبی ؟ داداشیه خوشگلت خوبه ؟ این چندوقت نبودی دلم حسابی براتون تنگ شده بود چه عکسای خانوادگی قشنگی ماشالله به خودتو داداشیت خیلی نازین خداحفظتون کنه آپم بیا
هستی
پاسخ
سلاممممممممممممم مرسی به وبلاگ هیربداومدی خاله جون نمیدونین چه قد خشحال شدم به خشگلی انیساجون که نمیرسیم انیساروبوس کنین خيــــــــــلـي
مریم
14 فروردین 93 19:55
چه عکسای قشنگی مرسی هستی جونمممممممم از همین راه دور یه عالم بوسه کوچولوی آروم و کاملا بهداشتی (قول میدم)برای خواهری و گل پسر چطوری هستی جون؟ با داداشی و کار و درس و ... دلم تنگ شد یهویی
هستی
پاسخ
مریم نازنین خوبی؟ منو هیربد هم کلی برات بوس میفرستیم. فعلا با نی نی و کار ودرس و... می سازیم تا ببینیم چی پیش میاد.
مامان محمدطاها
14 فروردین 93 20:19
سلام هستی جون خوشگله مرسی از محبتی که به محمدطاها دارین انصافا که داداشیه نازی داری شما هم خیلی ماااااااااهی هستی جونم و مامان بزرگ محمدطاها هم خیلی دوستون داره و همیشه عکسای هیربدجون رو نگاه می کنه ایشالله همیشه شادوسلامت باشین دوستون داریم ی عالمهههههههههه
هستی
پاسخ
مرسی ازلطف شماو مامان بزرگ محمدطهاهاجون امیدوارم محمدطاهای عزیزم زیر سایه ی شماباشه ببوسین طاهای خشگلمو
سحر
14 فروردین 93 20:21
سلام اهستی جون من طاقت نمیارم به تو سر نزنم و نگم دوستت دارم یه عالمه]]]]]]]] دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه عکساتون فوق العاده عالی بودکلیی کیف کردمم مخصوصااون عکس هیربدکه توچمناس قربونش بشم عشق خودمه این قالبت ازقبلیه قشنگتره باورکن
زهرامامان سهیل و سها
15 فروردین 93 21:15
همیشه به خوشی و شادی و گشت و گذار . فدای پسملی بشم من ماشالله خیلی خیلی بزرگ شده مسافرت اونم با بچه اینقدی سخت نبود؟ هستی جون خیلی عکساقشنگ بودن دستت طلا
هستی
پاسخ
سلام مرسی پیشمون اومدین خدانکنه چراسخت بودیاباید شیرش بدی یاعوضش میکنی یا میخوابونی یا داری بیدارش میکنی و..... تازه هرجامیرفتیم کلی خودشوبه دردیوارمیمالیدکثیف شده بود سهیل کوچولووسهاجونو بوس کنین ازطرفم
نی نی کده
15 فروردین 93 21:32
به سایت کودکانه نی نی کده سر بزنید. خوشحال میشیم
پارمیدا
15 فروردین 93 22:50
وای قوربونت بشم هستی جونم چه عکسای خوشگلی.سفرتون بیخطربالاخره مامانی روهم زیارت کردیم.راستی سال نوتون مبارک قشنگ خاله.عسلم هزارتا میبوسمت.امیدوارم سال خوبی درکنارمامانی وبابایی و داداشی گلت وهمچنین خونواده عزیزت داشته باشی.همچنین آرزومندم درتمام مراحل زندگیت موفق باشی مخصوصادرسات که میدونم هستی.امیدوارم امسال هم کارنامه خوشگلت روهم بازم بذاری ومن ازداشتن چنین دوست نازنینی لذت ببرم.هیربدنازنازی روببوس
شهلا مامان امیرارسلان
17 فروردین 93 11:00
به به چه عکسای قشنگی چند وقت بود وقت نکردم بیان بهتون سر بزنم ببخشید ولی قول میدم دیگه زود زود بیام
هستی
پاسخ
ممنون خاله جون خشحال شدم امیرارسلان جونوبوس کنین
وحیده
17 فروردین 93 23:35
واییییییییییی خدا نفس خاله جیگر خدا خدا که براش ضعف میکنم نمیدونی تو این مدت که ندیدمت هیربد خاله عزیزم یک عالمه دلم برات تنگ شده از موقعی که آمدی مشهد کلا میزان ضعف ما صد برابر شده چه عکسای خوشگلی مامان الی و بابا سعید وخواهریت همتون چقدر زیبا افتادید چه جاهای باصفایی انشا.. سری های بعد با آدم های باصفایی چون ما به سفر برید دوستتون دارم به اندازه آسمونها
هستی
پاسخ
خاله جون منم دلم خیلی واستون تنگشده بودهمش تو سفرمیگفتیم جای خاله اینا خالی کاش میامدن کلی به یادتون بودیم ممنون که پیشمون اومدی خاله جون سفربعدی رو ایشالله باهم میریم بوس سلام برسونین
وحیده
17 فروردین 93 23:36
عزیز دلم چه کفشهای خوشگلی داری عسل خاله حوش به حالت عجب خواهر مهربونی داری عزیزم امروز قهقهه هاتو که هستی جون باهات بازی میکرد از پشت تلفن شنیدم جای من خالی که بخورمت حسابی یک دل سیر
هستی
پاسخ
سلام خاله جون ببخشیدنظراتتون رودیرپاسخ دادم دیگه نزدیک تابستونیم یک ماه بیشترنمونده اونوقت زود زود هم مطلب میذارم هم نظراتتون رو پاسخ میدم دلم واستون تنگیده بیاین خونمون لطفا ماهم میایم
مامای الیاس
17 فروردین 93 23:37
ماشااله عجب پسر خوشگلی خدا ببخش به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
هستی
پاسخ
سرزدم ماشالله الیاس جون خیلی نازبودبوسش کنین ازطرفم ممنون به ماسرزدید
پدر دایانا
18 فروردین 93 0:27
اوه اوه عمویی قوربونش بشه که اینقدر نفسی عمو جون عمو قوربونت بشه وقتی میگی عمو
هستی
پاسخ
خدانکنه دیاناجونوببوسین خاله جونوسلام برسونین
عمو حمید
18 فروردین 93 0:29
عمو فدات بشه هیربد جون خدا حفظت کنه ایشالله داماد خودم میشی هستی جان خیلی زحمت کشیدی دختر گل
هستی
پاسخ
سلام عمو خدانکنه ایشالله هورااااااا خواهش میکنم خاله جونوسلام برسونین
دایی حمید
18 فروردین 93 0:30
سوسوی داییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
هستی
پاسخ
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
خاله زری ( مامان آرمان)
20 فروردین 93 22:24
همیشه به سفر هستی جون شاد و موفق باشی
هستی
پاسخ
ممنون شماهم همینطور
مامی آیسا(خاله لیلا)
26 فروردین 93 16:32
سلاااااااااااام .آخ هستی جون دستت درد نکنه واسه عکسات چقدر دلم تنگ شده بود ماشالا چقدر بزرگ شدی و الهه جون همچنان قالی کرمون الهی قربون اون قند و عسل برم با این ژستاش چقدر گوگولی شده یک کمی لهش کن هستی جونم .هزارماشالا ورزشکاره...ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشید دوستتون دارمممممممممممممممممممممم
هستی
پاسخ
سلام خاله جون ممنون لطف دارین چه همه خبردادین بهمون ایساجونوهزارتا ماچ کنین ازطرفم
خاله امیرمحمد
26 فروردین 93 21:51
سلام الهی دورپسرنازتون بگردم منننننو قتی میگه أأأگو ینی آتوخیلییییی نفس میشه.درضمن تنبل خانوم عکس بزاری بدنیستاهاااااا
هستی
پاسخ
وای مرسی اتوس جون امیرمحمدجونو بوس کن ازطرف ما میدونی چه قد در دارم پس ازم نخواه عکس بذارم
پریا
28 فروردین 93 14:54
مانتوت خوشگله خواستی بسر
هستی
پاسخ
کجاش خشگله پارسا رو بوس کن چشم حتما
مامان فریده
7 اردیبهشت 93 20:32
سلام عزیزم وااااااااااااای از دست این قالب جدیدت خیلی دیر باز میشه 10 بار اومدم باز نشد حوصلم سر رفتامیدوارم همیشه به گردش و خوشی باشی گلمممممممممممم
هستی
پاسخ
سلام خاله جون مرسی سرزدی بهمون خیلی ناراحت شدم سرفرصت عوضش میکنم اوا جونو بوس کنین از طرفم
مامان سید عرشیا
12 اردیبهشت 93 18:26
سلام عزیزم. داداش خوشگلت هیربد چه طوره ؟حتما حسابی شیطونی می کنه . خیلی مراقبش باش.