هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

نوروز1393 هیربد وکاراش +عکس های گوشی

1393/1/3 16:00
نویسنده : هستی
760 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

می

سلام سال نو مبارک سال نو

حسابی شَر شدم وکارایی میکنم که خواهری و مامانی باورشون نمیشه

مثلاچندروز پیش یه تیکه کاغذ پیداکردم و رفتم سراغ مامانی ودهن مامانیو

واکردمو کاغذ چپوندم تو دهن مامانی ووقتی مامانی کاغذو ازتو دهنش درمیاورد

جیغ میزدم که کاغذو درنیار بذارهمون جابمونه خنده

 ادم بسیارحسودی هستم وچشم ندارم ببینم خواهری بره پیش مامانی

تاخواهری روی پای مامانی میخوابه میرم موهاشو میکشم و یاتامیره بغل

مامانی میرموچنگش میزنم البته خواهری هم کلی منو گازمیگیره یاگاهی

وقتایه کتک حسابی از خواهری میخورم گریه عصبانی ولی بعدزودباهم دوست

میشیمدوستی یه کارزشت دیگه هم بلدم کلاکارهای بدو زودتراز کارهای خوب

یادمیگیرم لباسای خواهری یامامانیو از تو کشودرمیارم و میندازم تو سطل

اشغال یاهرچی تو سطل اشغاله خالی میکنم رو زمین منتظر

عاشق عمو حمیدم عموم نیست شوهرخالمه ولی خیلی دوسش دارم وبهش

میگم عمووووو  روزسال تحویل باباسعیدپیش مانبود ایلام بود ومامانی عکس

بابایی رو گذاشته بودسرسفره و وقتی عکس بابایی رودیدم گفتم عمووووو

مامان گفت نه باباس توهم گفتی بوباااااااااا خنده

اینم عکسای توی گوشی

هیربد

اینجاخونه خاله لیلا جون هستش روز قبل از اینکه واسه همیشه بریم مشهد

هیربد

هیربدتواتاق ایساجون 

ایسا

اینم عکس ایساجونه دلم براش خیلی تنگ شده 

بقیه عکساماله تو مشهد 

هیربد 

 خواهری عاشقمه ووقتی خوابم این عشقه دیگه به نهایت نهایتش میرسه

هیربد

لالایی کن بخواب خوابت قشنگه 

هیربد

غذاخوردن به طور مستقل 

هیربد

هیربد

توحرم امام رضاداشتن جارومیکشیدن توهم واسه خودت بدوبدو دنبال جارو میرفتی ویا میخواستی پرهای خانومایی که توحرم مراقب بودن رو بگیری پر پر کنی  

هیربد

کلی هم بهت شکلات دادن 

عکس

فامیلمون فوت کرده بوداومده بودیم رستوران 

بیرون

اومدیم بیرون برات ازاین ماشین ها گرفتیم کلی حال کردی

هیربد

عموحمید

شماوعموحمید 

سفره

سفره  هفت سینمون 

هیربد

هیربد

بغل ایسان

بغل ایسان جون (دخترخاله) 

هیربد

هیربد

حیاط

توحیاط خونه مامانبزرگ ایناداری بازی میکنی باطاهاجون 

هیربد

هیربد

هیربد

میخوای کفش های مامانی رو پات کنی برقصی 

هیربد

قربونت برم خوشتیپ 

هیربد

اینجاداری میرقصی 

هیربد

هیربد

منتظری سال تحویل بشه

هیربد 

هیربد

 

هیربد

تا ازت غافل میشدیم دستتو میکردی تو تنگ ماهی ها هی میگفتیم نکن دندون میگیرن گوش نمیکردی

اخیش تموم شد چه همه عکس بود احتمال داره بریم مسافرت واسه همین شاید یه مدت نشه دیگه

عکس بذارم همه رو به خدا میسپارم عیدتونم مبارک

تت



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آرمان
7 فروردین 93 20:20
سلام هستی جونم انشالله که سالی پر از خیر و یرکتا و سلامتی و لحضات شاد رو در کنار خونواده در پیش داشته باشی عزیزم اووووووووووووخ چه خواب نازی خدا جونم
هستی
پاسخ
مرسی خاله جون لطف دارین ممنون بهمون سرزدین ارمان گلی روبوس کنین از طرف من
مامانی محمدطاها
8 فروردین 93 1:20
جونم واسه این مرد کوچک و مستقل خدا نکشت هستی جون با این پسر شیرین رسما مردم از خنده بااون کاغذچپوندنش تو دهن مامانی فدای اون خوابیدنت برم من آفرین مرد کوچولو مواظب خودت و خواهری باش
هستی
پاسخ
سلام خاله جون خدانکنه قربون طاهاجون دلم براش تنگ شده الان میام بهتون سرمیزنم بوس
مریم
8 فروردین 93 1:23
سلام به این پسرقند عسل که 2 روز عکساشو نمیبینم دلم تنگ میشه براش اتیش سوزوندنت رو قربون... خواهری بجای من غرق بوسش کن
هستی
پاسخ
سلام مریم جون نظر لطفته خوبیه خودته خیلی ممنونم دوستم همیشه به یادمونی
نرگس
8 فروردین 93 1:40
سلام عزیزم.وبلاگ خیلی باحالی داری .این پستت هم خیلی جالب بود .خوشم اومد . دختره باحالی هستی منم یه سایت آشپزی دارم خیلی هم خوشمزه .ممنون میشم یه سر بزنی و نظرت رو بگی .منتظرتم . فعلا
هستی
پاسخ
تشکراین لطف شمارو میرسونه وبلاگتون خیلی جالب بود .روزای شادی برات آرزو دارم دوستم
اپلودعکس
8 فروردین 93 1:42
سلام .وبلاگت خیلی قشنگه .راستی میدونستی که با سایتم میتونی عکس های خودتو آپلود کنی و توی وبلاگت بزاری.تازه عکساتم هیچ وقت حذف نمیشه .واسه اینکه ادرس یادت نره توی پیوندهای وبلاگت لینکش کن .قربونت
هستی
پاسخ
اهان چه جالب وقت کنم چشم بازم بیاین پیش ما
فاطمه
8 فروردین 93 1:48
خیلی داداشت دوست داشتنیه ؟ انشا... همیشه سالم و شاد باشه برای من دعا کنین لطفا دعا کنین حاجتم را بگیریم
هستی
پاسخ
مرسي عزيز شما لطف داري ايشالله --بهترينها رو برات آرزو ميكنم
وحیده
8 فروردین 93 18:58
ای قد و بالاتو قوربون نفس جیگر خاله قوربون شما دوتا خواهر و برادر بشم من که این همه دوست داشتنی هستید من شرمندت هستم هستی جان نزدیک عید بود بسیار بسیار سرم شلوغ بود و کلی دلتنگتون بودم و برای دیدن وب لاگ خوشگلت با این عکس های نازت لحظه شماری میکردم به یاد روزهایی که اولین نفری بودم که براتون نظر میگذاشتم یادش بخیر یاد اون روزها هم بخیر خیلی خوشحالم که بازم میتونم براتون نظر بگذارم راستی خدارو شکر دیگه از دور روی ماهتو نمیبوسم دیگه خدا روشکر مشهد هستید و واقعا روی نازتون رو مبوسم نفس خاله ایام شاد و زیبایی داشته باشید
مامی پرهام
9 فروردین 93 1:35
عجب پسر خوشگلی خوش به حالت که همچین خواهر گلی داری. دوست دارین که باهم دوست بشیم؟
هستی
پاسخ
نظرلطفتونه مامان پرهام جون ادرس نذاشتین ماخیلی دوست داریم باهاتون دوس بشیم
علی بابای ایسا
9 فروردین 93 2:05
سلام هیربد جان و سلام خانواده مهربان امید دارم همیشه شاد باشین و لبخند رو لبانتون. الان مرودشت تو خونه خودمون و ساعت 2 نصف شب که ایسا و مامانش خوابیدن و منم دارم وب گردی میکنم. گفتم سری بزنم شما ما شا الله خوب بزرگ شدی خدا حفظت کنه فقط یره اون tv صحنه خوبی نداشت واسه تو اخه تو پسر سعید خانی و میدونی بابات با این صحنه ها.... خلاصه اینکه دلمون واست تنگ شده هیربد جون اما میدونم اونجا خوشحالی پس منم با خوشحالی تو خوشحالم. شاد باشین شما، اق سعید، هستی جون و مامانت.
هستی
پاسخ
مرسی اومدین بهمون سرزدید عمو ماهم دلمون واسه ایساجون و خاله لیلا خیلی تنگ شده عمو من فقط بااهنگش میرقصیدم صحنه هاشونگاه نمیکردم سلام برسونین به خاله لیلا
ایسا
9 فروردین 93 2:08
سلام هیربد جون خوبی چه خبر خوش میگذره از طرف ما هم اقا امام رضا را زیارت کن روزگار خوش
هستی
پاسخ
سلام مرسی سرزدید بهمون سلامتی کلی تو مشهد دارم خوشگذرونی میکنم چشم حتما زیارت میکنم
atoosa
11 فروردین 93 13:00
دلم براتون تنگ شده
هستی
پاسخ
مرسی اتوس جون بالاخره نظردادی ماهم دلمون تنگیده خوب بیا خونمون
انیس
12 فروردین 93 12:47
تو اين عكس چقدر خوردنيه خدا حفظش كنه داماد خودمه هرچند دختر من 5 سالي ازش بزرگتره مشكلي نيست اصل تفاهمه قربونششششششش
هستی
پاسخ
ممنون عزیزم خدا دختر گلتان وسایه شما را برای او حفظ کنه. میناجون رو ببوسید موفق باشید
عموبارید
12 فروردین 93 12:51
. ســـــــــــــــــــــلامی به بزرگی دل کوچک کودکان... ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-دوست گرامی ... ________________\.................../وبلاگ عمو باربد به روز شد _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................:اگه قدم رنجه كنيد... ________________/......__........\ _________________`-._____.- لطفی به این بنده کنید... ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../و ما رو شرمنده کنید... _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___)خوشحال میشیم... __________________|_______| ___________________)_ |_ (__شما هم خوشحال میشید... ________________(_____|_____)پس یادتون نره... حتما تشريف بيارين! در ضمن لطفا نظر هم يادتون نره !
سارا
12 فروردین 93 13:21
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بلاخره تونستم بیاااااااااام میدونین من چند ماهه نمیتونم تونی نی وبلاگ نظر بدم ! کلی نظر نوشتم بعد فهمیدم هیچکدوم نرسیده خوشحال شدم که بعد ماهها میدیدمتون راستی به ما سربزنین خیلی خبراست ها
مامان مهسا و معین
24 فروردین 93 1:10
سلام سال نو مبارک ایشاله سال پر برکتی داشته باشین هیربد جونم چه بزرگ شدی کلی بلا شدی ها عکسات عالی شده دست هستی جون درد نکنه می بوسمتون
هستی
پاسخ
سلام خاله جون دلم براتون تنگ شده بودمرسی که پیشمون اومدین خواهش میکنم شماهم محمدمعین جونوبوسای محکم کنین ازطرف ما
پریاو الناز
24 فروردین 93 20:50
واااااااااای هیربد چه قدر ماه شده
هستی
پاسخ
مرسیییییییییییییییی