هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

نمایشگاه بادایی وعکس+مطلب

1393/3/3 20:41
نویسنده : هستی
948 بازدید
اشتراک گذاری

سلامسلامسلامسلامسلام

داداشی امروزمیخوام چندتااز خوراکی هایی رو که علاقه شدیدی بهشون داری واست ینویسم عاشق چیپس و پفکی متاسفانه اون اوایل که اومده بودیم مشهدوهنوزخونمون روکامل نچینده بودیم مامانبزرگ مرضیه واسم  پفک اورد منم یکم بهت دادم حالا هروقت چیپس یاپفک میبینی میخوری اونم پفک نمکی خیلی دوست داری یه چیزدیگه که خیلی دوست داری خیارشور وقتی خیارشوریادلستر یانوشابهنوشابه سرسفره میبینی دیگه غذا نمیخوری راستی زیتونم خیلی میخوری این چندتاچیزوخیلی دوس داری

چندروزپیشم بازندایی ودایی و پسردایی رفتیم نمایشگاه گل

گل

گل

 

گل

عکس های خشگلت که من خیلی دوسشون دارم

ستاره

هیربدم

ستاره

هیربد

ستاره

ستاره

ستاره

منو طاهاجون

راستی فالبمونم عوض کردم ازنظرم قالبمون یکم تکراری شد یه مدت این باشه بعد شایددوباره همون باب اسفنجی رو گذاشتم

قلب

لاولاو

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان محمدطاها
3 خرداد 93 20:45
وایییییییییییی چه عکسای قشنگی کلی کیف کردم هستی جون دستت دردنکنه قربون این پسره خوش خنده و خشگل بشم من که این قدناز میخنده آدم دلش میخواد قورتش بده ازطرف من هزارتااااااا ماچش کنین راستی این قالبتم خیلی قشنگه خوش بحال هیربد بااین خواهرخوش سلیقش
مامی رادین
4 خرداد 93 13:56
عزیزم خصوصی تو چک کن
هستی
پاسخ
ok :-)
مامان آینده
4 خرداد 93 22:29
مامان آینده
هستی
پاسخ
اتوسا
5 خرداد 93 10:57
اییییییییییییییییییییییییی خداهستی وهیربددلم براتون تنگ شده کی بشه هم دیگه روببینیم راستی قالب وبلاگت قشنگه
هستی
پاسخ
سلاممممممممممممممممم ماهم دلمون تنگ شده مرسی خودم میدونستم قالبم قشنگه همه خوششون میاد ایشالله من امتحان اجتماعی مو بدم(4شنبه)عصری بریم پارک ملت توهم درساتو بخون اگه خدابخواد توکارنداشتی منم نداشتم منو تو آیسانو خاله جونو مامان جونمو مامان خودم وهیربدگوگول میریم البته اگه هیربدمریضیش خوب بشه داداشم تب کردهفک کنم اصلا نریم ایشالله میریم دلمون یکم وامیشه
عمــ•ـه ي منــتـظــر
6 خرداد 93 16:50
اخيي عزيزم منم عاشخِ پفكـم..
جاوید
8 خرداد 93 23:16
سلام كل عكسهاشو چك كردم همش قشنگ بودن.ولي رقصیدناشو خوابيدنش از همه زيبا و ناز بود.
هستی
پاسخ
مرسی سرزدید
مریم
8 خرداد 93 23:17
قربون این پسرخشگل بشم من الهی... چه عکسای قشنگی ضعف کردم براش ای جونم هزارتاماچ محکم وسفت ازطرف من بکن هیربدروهستی جون مثل ماه میمونه تروخدااسپند دودکنین براش قالبتم عالیه من که خیلی پسندیدم
هستی
پاسخ
خدانکنه اگه بتونم حتما ماچش میکنم اگه فرارنکنه ازدستم مرسی سرزدی خوشحالم ازقالب خوشت اومد
مامان علی کوچولو
8 خرداد 93 23:22
ماشالله آقاشده پسری قربون اون مرواردیاش چه همه شده کجایین شما کلامارو فراموش کردی سربزن بهمون دلم واسه نظراتت تنگ شده
هستی
پاسخ
خاله جون فراموشتون نکردم امتحان داشتم هنوزم دارم ولی درسام یکم سبکترشده