هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

هیربد در مشهد

1392/12/11 15:45
نویسنده : هستی
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

سلام

داداشیییییییییییییییییییییییی این سومین باره که دارم برات مینویسم ولی

مطلبا پاک میشه یهبار عموسینا 

اومد پاک کرد دفه دوم خودم دستم خورد این اخرین دفه ای که مینویسم 

داداشی این روزا با کاری بامزه ای که میکنی حسابی زدی تو کار دلبری کلی

هم شیطون شدی وباهوش

ماشاالله  خیلی باهوشی هرکاری که من میکنم سریع یادمیگیری باید حواسم

باشه که جلوت کارای بد بد

نکنم  مثلا چندروز پیش سر ناهار تو بغل خاله جون بودی یه دفعه قاشق

برداشتیو کردی توش برنج ریختی

و گذاشتی دهنت و شروع کردی مثل ما ادم بزرگا غذا خوردن باریکلااااااااااااااااا

کلی منو خاله مامان ذوق

کردیم عکساش تو گوشی مامانه بعدا میذارم راستی سومین دندونتم درومد

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

خلاصه الو گفتنم یادگرفتی و هرچیزی که شبیه گوشی باشه مثل کنترل و

کیف عینک و... میگری جلوی

گوشت ووقتی میبینی کسی نیس ابروهاتو میدی بالا توی مشهدم کلی حال

میکنی باهمه خوب جور

شدی اینم عکسای امشب که دختر خاله هامون ایسانو اتوسا اومدن خونمون

ایسان

ببین چه بهت داره خوشمیگذره لب

بازی

درحال بازی با ایسان

هیربد

این مدل موهاتم ایسان جون برات کرده

موهاتو داداه بالابالا

هیربد

هیربد

این عکسم از بالای تخت گرفتم اون گله سرم مامانی زده به سرت

اگه دخترم میشدی خیلی خشمل مشدیااااااااااااا

هیربدم

اینجاهم داری خودت تنهایی خیار میخوری افررررررررررررررررررررررررررین

هیربدم

فکرکنم زیادی برات نمک زدم

عاشق رقصیدنی حتی بااهنگای ارومم میرقصی

رقص

جیگر

 هیربد

این عکستم خیلی دوست دارم عکس

هیربد

چند وقت پیشا وقتی واسه تفریح اومده بودیم مشهد رفتیم اتلیه ازتو من عکس گرفتیم اینجاهنوز یک

سالت نشده بود 

هیربد

اینم عکس خرابکاری امروزت زدی یه لیوان رو شکوندیعصبانی

هیربد

هیربد

اینجاهم بین 2تا مبل قایم شدی و میخواستی دستبال کاغذی هارو پر پر کنی که من مچتو گرفتم

هیربد

مدل جدید بازی کردن متفکر

هیربد

 روزهای زندگی ام میگذرد باتو 

به گرمای لحظه هایی که تودر اغوشمی

باتوگرم هستم ونمیسوزد ای عشقمان

ای خورشید خاموش نشدنی

میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند

مثل یک گل به پاکی چشم هایت

به وسعت دنیای بی همتایت 


gh,

gh,


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان علی کوچولو
9 اسفند 92 23:07
هستی جون بسی دلمون واستون تنگ شده بود سری زدیم با کمال خوش شانسی دیدیم اپ شدید قربونه این فندق برم بااون مرواریدجدیدش مبارک باشه هستی ازطرفم بوسش کن
هستی
پاسخ
سلام مرسی اومدین پیشمون خدانکنه هیربدو بوسیدمش خاله جون شماهم علی جونو بوس کن
سحر
9 اسفند 92 23:15
اوه اوه چقدر خوشگلی بابا یه برنامه بذار با هم چندتا عکس بگیریم خوب من اتفاقی وارد وب هیربدجون شدم خیلی وبلاگش قشنگه خشبحال هیربددوست داشتنی بااین خواهر گله خوش سلیقه اش ازاین به بعدهمیشه به وبلاگتون سرمیزنم و نظرمیدم
هستی
پاسخ
مرسی سحرجون چشمات قشنگ میبینه خشحالم از وبلاگه هیربدخوشت اومده
خاله زری ( مامان آرمان)
11 اسفند 92 20:11
به به از عکسها کاملا مشهوده که به هیربد جونم خیلی خوش میگذره امیدوارم همیشه لباش خندون باشه آفرین به گل پسر خودش مستقل داره میشه بارک ا... خودش غذا میخوره در ضمن فرش ها و مبل ها مبارک خیلی خوشگلن مبارکتون باشه به شادی و میمنت
هستی
پاسخ
مرسی خاله جون اومدی پیشمون خشحال شدم ممنون چشماتون قشنگ میبینه لطف دارین ایشالله شماهم زودترواسه همیشه میاین مشهد ارمان خشگله رو ازطرف من ببوسین حســـــــــــــابی
مامان سيد عرشيا
12 اسفند 92 8:07
خواهر برادري خيلي ناز هستيد. ماشالله. هستي جان دست به قلمت خيلي خوبه . آفرين كه خاطرات داداشتو تو وبلاگ ثبت مي كني. هيربد جان هم ماشالله بزرگ تر شده. عرشيا هم خيار خيلي دوست داره . نوش جونشون
هستی
پاسخ
ممنون اومدین بهمون سرزدین یکی از برکات زندگی داشتن دوستای مهربونی مثل شما داشتنه شماهم عرشیاجوونو ازطرف من 1000تابوس کنین
مامان شازده پاشا
13 اسفند 92 11:40
هستی
پاسخ
خاله زری ( مامان آرمان)
13 اسفند 92 16:15
هستی جونم عکس آتلیه ای هیربد جونم خیلی ناز افتاده دیگه عکس دیگه ای نداشت بزاری ؟؟
هستی
پاسخ
مرسی خاله جون نه متاسفانه ندارم یکی دیگه هم هست که فقط منو هیربدیم اونو بعدا میذارم ارمانو بوس کنین
پریا
14 اسفند 92 18:15
وایییییییییی هیربد چه قدر ماه شده کاشکی از خودتم عکس می زاشتی
هستی
پاسخ
مرسی پریا جون لطف داری عکس از خودم نداشتم ایشالله میگیرم میذارمپارسارو بوس کن سلام برسون
مامی آیسا(خاله لیلا)
19 اسفند 92 15:01
سلاااااااااااام دوست جونی من الهه مبارکههههههههههههه بابا با سلیقه چقدر دلم برات تنگ شده عزیزم فدات بشم هیربد جونی من ماشالا چقدر بزرگ شده حالشو میبره با خاله های راستکی میگم راستی ماشین ظرفشویی زمینی مگه نخریدی؟؟؟؟؟کو؟؟؟هستی جونم همه عکسارو با موبایل میندازی هی میگی تو موبایله خوب بزار دیگه عسل از خودت هم عکس بزار ببینمت خوشگله خاله دوستتون دارممممممممممممممممممممممم
هستی
پاسخ
سلام منم دلم واسه شماایساجون تنگ شده خاله جون وقتی هیربدیکارجدیدانجام میده مامان سریع باگوشیش عکس میندازه وتامن برم دوربینو پیداکنم وبیارم عکس بگیرم طول میکشه واس همین بیشترعکساتوگوشیه ازخودم هم فعلا عکس نگرفتم بگیرم میذارم شماهم ایساجونو100تاازطرفم بوس کنین
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
21 اسفند 92 19:23
سلام مامان هیربد جون دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس هیربد جون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com