هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

عکس های بجامانده (قبل ازیک سالگی)

1392/10/28 22:39
نویسنده : هستی
768 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی

1

7

به گردنبندخیلی علاقه مندم ووقتی مامانی زنجیرمو میندازه حتما بایدروی لباسم باشه

2

اون عکس درازه که یه ادم برفی هم پایینشه عکس شماست  توی قسمت متولدین امروز نی نی وبلاگ

3

4

وایییییییییییی خشجل من

5

روز اولی که شما دنیا اومدی

چه روز های قشنگی بود مثل برق وباد گذشت

6

چه قد تغییر کردی

6

لالایی کن چراغ خونه ی مالالایی

8

10

راستی بابا جون واسه تولدت زحمت کشید پازلای خوشگل وچندتا کتاب داستان گرفتکادو که امیدوارم کتاب

داستانا شبیه این کتاب داستانه نشه

12

قهر

راستی مامانی هم شمارو برد واکسن یک سالگیتو زدی ومثل اینکه اونجا کلی گریه کردی ولی وقتی

اومدی خونه زیاد اذیت نکردی واکسن

جدیدا زیاد جیغ جیغو شدی واز بس جیغ میزنی که در اخر کارمون به دعوا ختم میشه مامان میگه لابد

داری دندون درمیاریدندون

تموم شد پست بعدی رو تومشهد میذارم ایشالله بای بای

لاو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان امیرعلی جونم
25 دی 92 19:32
______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
هستی
پاسخ
خودتون گلین
وحيده
26 دی 92 13:55
عزيز دلبندم هستي نازم كه اين همه با احساس در مورد دادشت مينويسي عزيز دلم ممنونم كه مراقب دادشت هستي هواشوداري دعواش نميكني و اين هم با محبت با هم هستيد خوشبحال هيربد كه يك همچين خواهر نازي داري عكساتون فوق العاده زيبا هستن كمتر از 2 هفته ديگه به ديدار هميشگي مونده شاد باشيد عزيزاي خوشگل من
هستی
پاسخ
مرسی خاله جون سرزدی بهمون دعواش که گاهی اذیت میکنه میکنم ولی بعد دوستی دوستی میشیم خاله جون کلی خوشحالم که قرار زودزود همدیگرو ببینیم سلام برسونین بوس
اتوسا
27 دی 92 14:17
وایی باورم نمیشه که دارین مباینبای بای
هستی
پاسخ
منم ولی خیلی خوشحالمبه امیددیدارهرچه زودتر
مامان محمدطاها
28 دی 92 17:35
الهییییییییییییییییییی خاله به فدات. و الهی وقتی بزرگ شدی قدر این خواهر گلتو بدونی که آخرشههههههههههههه
هستی
پاسخ
واسه طاها جیگرم
مامان هستی
28 دی 92 18:28
دوست عزیز سلام. خوشحال شدم یه وبلاگ قشنگ و با احساس دیگه دیدم. نوشته هات خیلی جالبه زیباهستند. از آشنایی با شما عزیز با احساس خوشحالم. به امید روزهای خوب. سلامت و پاینده باشید. خوشحال میشم ارتباط برقرار بشه.
هستی
پاسخ
ادرس نذاشتین مرسی سرزدین منم ازاشنایی باشما خوشبختم
مریم
28 دی 92 20:39
عزززیزم قربون ژست گرفتنات خاله ...یه دونه اییی ..ماشالله به این شاه پسر ...لذت بردم از دیدنت
هستی
پاسخ
مرسی مریم جون بوس
مامان رها
28 دی 92 20:46
بگردمش موش موشی ناز ماشالااااااا به این گل پسر با اون برق چشماش هستی جون به مامانی بگو واسش حتماً صدقه بذاره چقدرم اون عکسی که لالاکرده قشنگه عاشق این عکساش شدم مثل کارت پستال میمونه پسرمون لطفا اسفند و وان یکاد یادت نره و زیادم نزار عکسها بمونه اگر خودت البته صلاح می دونی عزیزم
هستی
پاسخ
خدانکنه حتما چشماتون قشنگ میبینه مرسی سرزدین ماچ های ابدار از لپای رهاجون بکنین
farideh
29 دی 92 0:58
سلام عزیم افرین به تو خواهر خووووووووووووووووووب و مهربون بوووووووووس تولد داداشی هم مباررررررررررررررک
هستی
پاسخ
مرسی شماهم اوا جونو بوس کنین
سارا
29 دی 92 10:09
هستی جون میدونم هیربد متوجه نمیشه ولی یه جوربهش بفهمون خیلی دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــش دارم یه جور نا جور دوسش دارم عروسککککککککککککککککککک خوشگلممممممممممممممم عسلیه منه ماچچچچچچچچچچچچچ واسه هیربدجونم که از دیدن عکساش سیر نمیشم
هستی
پاسخ
مرسی ساراجون ماهم شمارو خیلی دوست داریم ممنون پیشمون میای
مامان امیرارسلان
30 دی 92 21:47
خاله جون مرسی به ما سرزدی هیربد وهستی خیلی نازن خدا حفظشون کنه[قلب
هستی
پاسخ
خواهش میکنم پسری گلتونو بوس کنین هستی منم هیربد داداشیمه
مامان آینده
1 بهمن 92 20:34
مامان آینده
هستی
پاسخ
خودتون گلین ماچ
پریا
5 بهمن 92 15:01
وقتی برین دلم برات خیلی تنگ میشه مثل این که دیگه باید زود به زود سر بزنیم وبلاگ
هستی
پاسخ
پریاجونم منم دلم خیلی برات تنگ میشه تووالنازو روناک بهترین دوستای من بودین هیچوقت فراموشت نمیکنم لینکت میکنمو زود زود بهت سرمیزنم و بهتم میزنگم ازطرفم کلی روناکو بوس کن ایشالله نی نی روناک اینا به سلامتی دنیا بیاد پارسارو 1000 تا ماچ کن
اتوسا
6 بهمن 92 20:34
ههههههههه هستی میادمشهد ایلامیاهستی ندارن ههههههههههههههههههه
هستی
پاسخ
هههههههههه اره ولی دلم واسه ایلامیا حسابی تنگ میشه
ستایش جوانمردی
7 بهمن 92 19:29
سلام هستی جون، خوبی؟ بچه های کلاس دلشون برات تنگ شده، امیدوارم بتونیم بازم همدیگه رو ببینیم! برات ارزوی موفقیت میکنم!
مامان آینده
15 بهمن 92 11:12
هستی جان خیلی قشنگ از خاطراتت برادر نازت مینویسی. مامان آینده
سارا مامانی شیدا
27 بهمن 92 11:10
ای جووووووووووووووووونم چقده نانازی اخه گل پسر
محيا
27 بهمن 92 21:26
قربون جفتتون بشم من عزيزاى دلم