هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

تولد یک سالگی قندکم

1392/10/29 13:40
نویسنده : هستی
1,954 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک

روزی که تو امدی روی زمین

                             یه فرشته کم شدازاسمونا

                                                              مثل گل شکفتی بین ادما

                                                                                            گل سرسبد بودی بین اونا

                                     تولدت مبارک

 

عکس

1

سلامممممممممم گفته بودم دیگه فعلا اخرین مطلبیه که میذارم چون درس دارم اما بالاخره وقت گیر

اوردم  اما دلم نیامد عکسای تولدت رونذارم

الهی قربونت شم تولدت مبارکککککککککککک

ایشالله 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 کمه همیشه زنده باشیتولدت

دردت بجونم تولدت فوق العاده ساده بود ماکه همه فامیلامون مشهدن فقط

منوو مامانو باباجونی واست تولد گرفتیم اونم تولد ساده ولی به امیدخدا17 روز دیگه

میریم واسه همیشه مشهد اونوقت تومشهد که یکم روبه راه شدیم یه تولد

توپ برات میگیریم احتمالا اونجا باید تولد منو تو رو باهم بگیریم

اینم عکسای قشنگ قشنگ تولد

1

عکس منو هیربد جون توروز تولدش

کیک

212

کیک تولدت و کادوهات3

2

قربونت بشم عاشق برف شادی بودی برات میزدیم کلی ذوق میکردیهورا

فوت

به جای اینکه کیکو فوت کنی هاه میکردیماچ

2

یه دفعه جشنمون اوج گرفت4

 

مبارک باشه تولد 1 سالگیت عزیزم

تولد

 

عشق خواهری

 

تولد

 

 


 

پسندها (1)

نظرات (18)

مامان آینده
19 دی 92 19:18
سلام. چقدر قشنگ برای داداش نازنینت مینویسی. خدا برا هم نگهتون داراه. تولدش مبارک. مامان آینده
هستی
پاسخ
سلام ممنون سرزدین ایشالله خداهم یه نینی خشگل به شمابده
مامان رها
20 دی 92 15:57
ای جانمممممممم خیلی عالی دستت درد نکنه الهی تولد 120 سالگیشششششش الهی جشن دامادی و فارغ التحصیلی دکتراش بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
هستی
پاسخ
ایشالله
مامان سناگلی
20 دی 92 16:03
زنده باشه.سایه شما بالای سرش
هستی
پاسخ
مامان آینده
20 دی 92 21:30
ممنونم از حضورت هستی خانم. میشه شما و داداش نازتو لینک کنم؟ مامان آینده
هستی
پاسخ
خوشحال میشیم منم شمارولینک میکنم
مامی آیسا(خاله لیلا)
21 دی 92 16:48
سللللللللللللام تولدت هزار هزار بار مبارک جیگر خاله ایشالا 120ساله بشی نفسم.حیف که ما نبودیم و از روزی هم که فهمیدم میخواین برین یه غم بزرگ تو دلمه ...الهه جونم ایشالا همیشه شاد باشین دوست خوبم و هستی خاله خیلی دوستت دارم باور کن اصلا دلم نمیخواد برگردم و شما اونجا نباشید اما از یه طرف هم واستون خوشحالم که بالاخره دارید راحت میشید بازم تولد هیربد گوگولی مبارک دوستتون دارم خیلی زیاد
هستی
پاسخ
سلام خاله جونه عزیزم ممنون بما سرمیزنین وبانظراتتون خوش حالمون میکنین ماهم خیلی دلمون براتون تنگ میشه ایشالله شماهم واسه همیشه برمیگردین شهر خودتون.راستی مشهد به ما هم سر بزنید و بیایید پیشمون . ماهم خیلی خیلی دوستون داریم آیساجونم روهزارتا بوس کنین
اتوساموژه باحال
22 دی 92 13:34
اخخخخخخ جووووون تولددددددددد هوووووورررررااااااا هستی من داره میاد[د
هستی
پاسخ
سلامممممممممممممممممم ایشالله یه تولدخوشگل میگیریم برای هیربد به نگارم بگو اگردرساش سبک شد امتحاناش تموم شد خاله جون اجازه دادسری به مابزنه مرسی آتوسا جون بهمون سرمیزنین خیلی خوشحالمون میکنی به همه سلام برسون دلم خیلی براتون تنگ شده دوستتون دارم یه عالمه 2هفته دیگه به آمدنمون به مشهدمونده ایناروهم بچسبون به لپات
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 14:48
تولدت مبارک…. ساده ترین قشنگ ترین و بهترین تبریک تولده دنیاس!!!! .
هستی
پاسخ
خاله زری ( مامان آرمان)
24 دی 92 12:24
سلام عزیزان دلم اول یه عالمه تبریک واسه هیربد کوچولوی نازم که دیگه یک ساله شده خیلی خوشحالم که یک مرحله شیرین از مراحل قشنگ زندگیش رو سپری کرده خیلی وقته میخوام بیام و تو وبتون نظر بزارم ولی از دست این آرمان جوجو وقت نمیشه خوشحالم که دارین به شهر و دیارتون برمیگردین هر چند اینجا حضور یه همشهری خوب مثل شما واسم دلگرمی بود اما واستون خوشحالم امیدوارم که مشهد براتون پر از روزهای خوب و رنگی و پر از امید باشه و همیشه لباتون خندون باشه
هستی
پاسخ
مرسی خاله جون دلمون خیلی براتون تنگ میشه خیلی دوستون داریم ارمان جونم روببوسین فراموشتون نمیکنیم
اتوساموژه خشگل
24 دی 92 17:42
ااااااااااااااااااااامن نمی خواستم شکل چکش بیاد ببخخخخخخخخخخخخخخخخخشششششششششیددددددددددددددددباشه حتما میگمبهش
هستی
پاسخ
سلامممممممممممم من خودم عکس چکش انداختم چون تو نظر خصوصی میذاری منم مجبورمیشم نظراتتو کپی کنم شکلکایی که میذاری من یادم نمیمونه عیبی نداره که یه وقت مرسی بمون سرمیزنی اتوساجون ولی نظرخصوصی نذار باش سلام برسون اینارو بچسبون به لپات خیلی خیلی دوست دارم
نیکو
24 دی 92 19:19
هستی جونمممممممممممممم نوشته هات خیلی قشنگه واقعاً عشق خواهرانت رو به دل آدم می نشونه امیدوارم خداوند هیربد ناز رو براتون حفظ کنه و سایه شما و باباییش ومامانیت همیشه بالای سرش باشه . انشاله دوست نازنیم اگه خواستی وب منم لینک کن . بوسسسسسسسسس
هستی
پاسخ
ممنونم نیکوی عزیز ولی ادرس اشتباه گذاشتین
اتوسا
25 دی 92 13:14
چشم خواهرجان جیگری تو
هستی
پاسخ
نازنین
25 دی 92 18:10
با تاخییر تولدت مبارک گل پسر... انشاا.. صدوبیست ساله بشی. امیدوارم زیرسایه پدر و مادرت و در کنار خواهر گلت شاد و سلامت باشی.
هستی
پاسخ
مرسی نازنین جون که همیشه بیادمونی و بهمون سرمیزنی لطف داری نیکو جونو ببوس
محيا
28 دی 92 22:29
من قربون جفتتون شم
هستی
پاسخ
خدانکنه محیا جون مرسی بهمون سر میزنی بانظراتت خوشحالمون میکنی امیدوارم وقتی ما از اینجا رفتیم بازم به وبلاگ هیربد بیای بوس
محيا
3 بهمن 92 16:07
حتما ميام عزيزم هستى جون اميدوارم يادم باشى چون منم هميشه به يادتم
هستی
پاسخ
مهیاجونم همیشه بیادتم مرسی به وبلاگ هیربد سرمیزنی مهوین رو سلام برسون خیلییییییییییییییییییییییی میدوستمت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس دلم خیلی برای بچه ها تنگ میشه سلاممو به بچه های مدرسه برسون
مامان مهسا و معین
10 بهمن 92 21:35
سلام یه سالگیت مبارک گلم ببخش دیر بهتون سر زدم تمام وقت در خدمت شاهزاده معین هستم با شیطنتاش بازم تولدت مبارک[هین ورا]
هستی
پاسخ
مرسی خاله جون سرزدین ببخشین ممنم سرنزدم اخه ماهم اسباب کشیو مشکلات داشتیم میام بیشتون
سارا مامانی شیدا
27 بهمن 92 11:13
با تاخیر خیلی زیاد قند عسل تولدت مبارک120 ساله بشی الهی آفرین به این خواهر مهربون روی ماه هر دوتون رو میبوسم
الناز وپریا
28 فروردین 93 17:43
سلام هستی جون دلمون برات خیلی تنگیده بسر
هستی
پاسخ
منم دلم تنگ شدهسلام برسونین چشم حتما
خاله جون
26 خرداد 93 13:12
وب قشنگی داری به من سر بزن
هستی
پاسخ
باش