هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

هیربدجوجو

1392/9/6 19:14
نویسنده : هستی
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام معذرت میخوام بازم بخاطردیراپ شدن وبلاگ هیربدجون خجالت

هیربدجونم قربونت بشم روزبه روزعزیزترو شیرین ترمیشی جدیدا میگی نه مثلا وقتی من میخوام اذیتت کنم یا

وقتی یه چیزی ازم میخوای ومن بهت نمیدم عصبانی میشی وموهاتو میکشی ومیگی نه نه نه نه مشغول تلفن واگه

بیشترلجت رودربیارم شمااین شکلی میشیگریهومن هم خندهقهقهه امابعدخودم بهت میدمشابله یه

کارجدیددیگه هم یادگرفتی که بوس کردنه وایییییییییییییی وقتی میخوای منو بوس کنی هرچی اب تو

دهنته (تف) روی من خالی میکنیسبز زبان قربونه بوس کردنات برم من ماچ تازه اگه هم بهت بگم بوسم نکن

توبدتربوسم میکنیاز خود راضی وفوق العاده به جاروعلاقه مندی وتازه گی به وزنه هم علاقه مندشدیخیال باطل

دورت بگردم مننننننننننننن بغل

راستی یادم گرفتی در کابینت هاروواکنی وکارت این شده قابلمه هاروازتوکابینت بکشی بیرونشیطان

1

قهرقهرقهرقهرقهر

2

قربون اون 2تادندونه پایینت بشمممممممممممم

چندشب پیش هم مهمونی داشتیم آیسا جونی هم امده بود اینم عکساش امشبم مامیریم خونه

ایساجونی اگه شدازتون دوباره  عکس میگیرم

3

4

واینم غذاهایی که مامانی واسه مهمونی درست کرده بود دسته مامانی دردنکنهنیشخند

5

6

7

8

9

10

درحال خوردن خیار

بازم عکس هست بعدا میذارمدلقک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامی آیسا(خاله لیلا)
7 آذر 92 20:10
سلام الهی قربونت برم که اینقدر نمک دار شدی آخه اومدی خونمون گیر داده بودی به دوچرخه آیسا تا آیسا می اومد کنارت بغض میکردی فکر میکردی میخواد دوچرخه رو بگیره قربونت برم حرکتات واقعا دیدنی و جالب بود نفس بعدشم الهه جونم دستت بابت مهمونی درد نکنه به ما که خیلی خوش گذشت و حسابی خوردیم و کلی زحمت کشیده بودی چی کار کنیم دوست هنرمند داشتنم اینطوریاست دیگه اما نگذریم از دسر آخ ما حال کردیم با این دسر حیف که هستی جون عکسشو نذاشته چون زود تموم شد عجب دسری بود عجب الهه جونییییییییییییی قربونت برم با این ایدهات سلامممممممم خاله جونی مرسی سرزدی دسرا ازشون عکس گرفتم بنده حواسم نبود پاکشون کردم ایساجونوهزارتابوس کنین خوشحالم تومهمونی بهتون خوش گذشت
وحیده
8 آذر 92 14:11
ایییییییییییییی جونم قوربون اون دوتا دندون خوشگلت بشم خدا خدا اونقدر قوربون صدقت شدم که حد نداره ای جون دلم که غذا میخوری قند نبات خاله هستی جون از طرف من حسابی حسابی ببوسش خوش بحالت که داداشیت بوس تفیت میکنه.روی ماه جفتتون رو میبوسم عزیزای دل خاله به به آبجی خانم ما معلومه خواهر گل خودم که این همه هنرمنده ماشالله وای آدم این غذا ها رو میبینمه حسابی دلش به اب میاد خیلی خوشمزه هستند انشاااله برای ماهم از این زحمتا که نه بیشترشو میکشیدئ تا شکم ما هم خوشبحالش بشهمراقب خودتون باشید به امید دیدار هر چه زودتر شما عزیزان من
هستی
پاسخ
سلامممممم خاله جون خدانکنه خاله اونقدجات خالی بودکه حدندارهههههههههه انشالله انشالله زودهمدیگرومیبینیم خیلی کم مونده ببینیمتون بوسسسسسسسسسس به همه سلام برسونین
خاله زری ( مامان آرمان)
9 آذر 92 9:39
جونم دو تا دندوناشو مثل موش میمونه خیلی بانمکه خیار خوردنش هم خیلی با مزه است
هستی
پاسخ
مرسییییییی بوسسسسسسسسس خاله جون
مامان سید عرشیا
9 آذر 92 21:45
عزیزم چه قدر بامزه تر شدی. کار عرشیای من هم شده همین یعنی همش در کابینت و درها را باز و بسته میکنه. مامانی چه مهمونی خوشمزه ای. آفرین به هنرنمایی شما.
هستی
پاسخ
ممنون بوس واسه عرشیا جون
مامان علی کوچولو
16 آذر 92 20:04
ول از همه گل پسری خیلی نازه بعد کیک خوشگلی شده و بعدشم 10ماهگی مبارک مبارک دلم میخواست هیربد اینجا بود و میبوسیدمش
هستی
پاسخ
ممنونننننننن خاله جون ادرس نذاشتی شماهم علی کوچولوتون روبوس کنین
مریم
16 آذر 92 20:07
واییییییییییییی فدای اون خیار خوردنت بشممممممممممممم من خودااونلپاشو دلم میخوادگازززززززززز محکم بگیرم چه قدر تونازییییی ازهیربدی بیشترعکس بذارعکساخیلی کمن ولی دسستت دردنکنه بوسسسسسسسسس
هستی
پاسخ
چشم میذارم خدانکنه
سارا مامانی شیدا
24 آذر 92 11:57
قربون اون 2 تا دندون موشی آفرین چه مامان با سلیقه ای دهنمون آب افتاد
مامان رها
26 آذر 92 13:59
ماشالا به این اقا پسر گل و زیبا ... که دلم براش یه ذره شده بود الهه خانوم از روز ی که وبلاگتو دیدم .. همیشه بخاطر خانومی و هنرمند بودنت تحسینت کردم کاش یه وقتی پیدا کنی طرز تهیه این خوراکی های خوبتو تو این وبلاگ یا یه وبلاگ جدید برامون بنویسی که ما هم یاد بگیریم
هستی
پاسخ
حتما
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 13:45
قربون اون دو تا دندونت بشه خاله!!!!موش موشک من... دست مامان با سلیقه هم درد نکنه!!!
هستی
پاسخ
خاله جون ماشالله شماکه خیلی باسلیقه تری بوس واسه اهوراجون