هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

هیربدمننننننننننن

1392/9/20 20:30
نویسنده : هستی
544 بازدید
اشتراک گذاری

هیربدمن قربونت شم 28 روزدیگه مونده تاشما 1ساله شی واییییییییییییییی انگارهمین دیروزبودکه به دنیا

اومدی وبنده شبش امتحان ریاضی ترم داشتم شکلک

داداشی متاسفانه شایدنتونیم تولدیک سالگی تو اینجا جشن بگیریم بد چون که اون موقع درگیر کارهای اسباب کشی

هستیماسباب ولی مامانی حتما کیک رو درست میکنه ایشالله زود زود واسه همیشه میریم مشهدواگرخدابخواد شاید تولدت رواونجا بگیریم هورااااااااااااااااااایسسسسسسس

واین که دیگه خیلی وقته یادگرفتی ازپله آشپزخونه بری بالا ولی بلدنیستی بیای پایین دیروزمن ومامان مشغول 

بودیم وحواسمون به شمانبود وشما خودت و پرت کری پایین خداروشکر زیاد چیزیت نشد فقط سرت قرمزشدوا

چند وقت پیش مامان عروسکای منو که توکارتون بودن بازکردکه یواش یواش وسایل روجمع کنیمممممممم

که یه پستونک تووسایل پیدا کردیم ومنم شستم دادم بهت  اینم  عکساش

پستونک

1

2

3

4

قربونت برم مننننننننننن قربونی

6

اینجاهم داشتیم میرفتیم مهمونی

7

8

"کلاً آدم خوش تیپی هستم دیگه دست خودم نیست"تایید

"واینم بگم که تومهمونی خیلی آقا بودم ویکم با ماشین دانیال جون (دوستم) بازی کردم ویکمم باآیسا جونی بازی کردمبازی وازاونجایی که بنده خیلی بزرگ شدم ودارم واردیک سالگی میشم ترجیح دادم پیش بزرگترهابشینمبزرگ وباغذاهای خوش مزه ای که خاله جون درست کرده بودن دستشون هم درد نکنه ازخودم پذیرایی کنم"

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

وحیده
22 آذر 92 0:59
الهی خاله قوربونت بره عزیز دل خاله که عکساتو دیدو کلی گریه کردم که تو این همه ماشالله برزگ شدی و متاسفانه ما هیچ کدوم از اون لحظات شیرین و ندیدیم عزیز دل خاله که این همه نفس هستی آره هستی جونم اناشاله خاله تولد دوتاتون و مشهد میگیریم و کلی میرقصیم و جشن میگیریم
هستی
پاسخ
خدانکنه خاله جون اخه چراگریه کردی ایشالله زودهمدیگرومیبینیم دیگه چیزی نمونده سلام برسونین
سارا مامانی شیدا
24 آذر 92 11:54
وای هیربد جونم تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم 120 ساله بشی الهی
هستی
پاسخ
مرسی خاله جونی شیداخوشجله روهزارتاببوسین
محيا
26 آذر 92 17:37
هستى جوووووووون ماشالا به هيربد
هستی
پاسخ
مرسی سرزدی محیاااااااااااجون
بهار
26 آذر 92 18:00
قالب وبلاگ و تقویم سال 93، کاملا سفارشی برای کوچولوی عزیزتون.
هستی
پاسخ
مرسیییییییییی
مریم
27 آذر 92 18:59
واییییییییی قالب جدیدت مبارک خداخیلی نازه قربونه هیربدی خودم روزبه روزخشگلتروخوردنی ترمیشه ماشالله
هستی
پاسخ
میدونم خدانکنه
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 13:44
جونم...هر روز که می گذره ناناز تر میشه!!!! از طرف من یه ماچ گنده بکن هیربد و !!!!!
هستی
پاسخ
شماهم اهوراجونوکنین