هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

عکس من و هیربد وسفر تهران

1392/6/9 16:03
نویسنده : هستی
380 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این چندروزنتونستم تو وبلاگت مطلب بگذارم آخه رفته بودیم تهران توهواپیما که اصلا اذیت نکردی و بیشتر خواب بودی ولی تو مسافرت کلی اذیت شدی چون شدیدا تب داشتی وهرچی میخوردی حالت بهم میخوردفقط شیره مامانی رو میخوردی خلاصه کلی گریه کردی دکترم بردیمت گفت شاید ویروس تو بدنت باشه ولی بعد ما گفتیم شایدم داری دندون درمیاری آخه دستت همش تودهنت بودو آب دهنت می ریخت رو لباست ولی خدارشکر زود خوب شدی چندتا از عکسای خودم وهیربدومیذارم

 

 یتسه ودبریه

یتسه ودبریه

 

دبریه

این عکساماله توی هتله بقیه ی عکسا ماله قبل سفره اینم عکسه هیربد با عروسکش محمد

دبریه

محمد جون تو چرا کچلی ؟ متفکر عیب نداره ناراحت نباش الان کلت رو ماچ میکنم موهاش درمیادعینک 

دبریه

حالابذار چشمات رو دربیارم ببینم چی شکلی میشی سوال نیشخند

دبریه

اینجاداری دَدَدَدَ میگی وداری برای بابایی کارات رو تعریف میکنی مژه

دبریه

ببینم کلت چه مزه ای هستش سوال

دبریه نوج

وای چه قد بد مزه بود سبزسبزسبزسبز

 

دل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نازنین
6 شهریور 92 20:52
چه گل پسرر دوست داشتنیو نازی دارین...
خدا براتون نگهش داره.
خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.


ممنون به ما سرزدین حتما میام
مامان طاها
7 شهریور 92 11:36
سلـــــــــــــــــــــــــاممممم
الهی... الهی... الهی...
یکی بیاد به من آب قند بده
منکه دستم بهش نمیرسه بچلونمش
نگاش کــــــــــــــــــــــــــن....



سلام عزیزم بوس واسه طاها جونم
مامان علی کوچولو
7 شهریور 92 11:42
همیشه به گردشو شادی اخیییییی خیلی ناراحت شدم مریض شدی هستی جون اینارو بذار رو لپه هیربدی
مامان رها
8 شهریور 92 12:13
عزیزم دلم چه عکسای خوشگلی باداداشی گرفتی هستی جون دیگه به ما سر نمیزنید دلمون برای نظراتت تنگ شده خاله به ماهم سر بزن هزارتا میبوسمتون


حنما بهتون سر میزنم خاله جون شماهم رها جون رو از طرف ما بوس کنید
مامی رها
8 شهریور 92 12:25



اینا همه ماله رها جون بود
ایناهم ماله خاله جونی
مامان آندیا
10 شهریور 92 15:07
عزززززززززززیزم هزار ماشالا مثه عروسکه قربونش برم من خیلی نازه . خدا نگهداره براتون . مامانی براش اسپند دود کن همیشه. ایشالا سایه تون بالای سرپسملی نازتون باشه . اسمش هم خیلی قشنگه . ببوسینش ممنون که به ما سر زدین.
وحیده
10 شهریور 92 19:56
هستی عزیزو دوست داشتنی خاله عزیز دلم از اولین روزی که عکس ها رو گذاشتی واقعا از دیدنشون لذت بردم فقط ببخشید چون تو شرکت بودم نمیتونستم نظر برات بگذارم
بیشتر از همه از دیدن روی گل ماه نازت خوشحال شدم که این همه نازی عزییییییییییییییییییییییییییز دل خاله که این همه با عشق داداشتو بغل کردی این آقای مهندس کوچولوی صدا کلفت ما هم چقدر جیگر شده روی ماه هردوتون رو میبوسم به امید دیدار هرچه زودتر شما عزیزانمون که حسابی دلتنگتون هستم


ماهم حسابی دلمون براتون تنگیدههههههههه ممنون سرزدیددددددددددددددددددددد بوسسسسسسسسسسسسسسس
علی
13 شهریور 92 13:36
سلام مرسی که به من سر زدید ممنونم دوست خوبم من شمارو لینک کردم