هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

عکس و خبر

1392/4/15 15:42
نویسنده : هستی
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

 

خبر جدید این که من معدل کلاس ششمم هم  20

شد. هورااااااتشویقتشویقتشویقتشویق

بالاخره ابتدایی تموم شد

اروهاروهاروهاروهاروهصقراهایلاعیداشصقر

وقتی فهمیدم  از خوش حالی این ور و اون ور مید ویدم البته ناگفته نمونه که می دونستم چون همشون رو خیلی خوب داده بودمیداش

اها                                                                       

 اینم عکس کارنامه ام

 

 هوووورا کارنامه

 



خوب بریم سراغ عکس های هیربد جونمماچ



دبریه

جداکننده

دبریه

عزیزم اینجا از حموم اومدی عافیت باشه نفس.قربون اون چشات بشم که مثل  تیله میمونهچشم

جداکننده

دبریه

جداکننده

دبریه

اینجا هیربدم سوار روروئک شده داره با تعجب به دوربین نگاه میکنهتعجب

لگ

دبریه

اینم یه عکس دیگه از هیربد در روروئک 

لگ

خوب داداشی یکی از کارهایی که جدیدا یاد گرفتی  دست زدن هستش وقتی مامان الهه میگه هیربدی دست دست شما دستا کوچولوت را نزدیک هم میبری و به هم میچسبونی همه چیز هارو هم می کنی تودهنت تا مزه اش رو بچشی. ولی هنوز نشده ازاین کارات عکس بگیرم و با شرمندگی وبا تاخیر مبارک باشه 5 ماهگیتون و این که مامانی شروع کرده به فرنی  دادان به شما وشما عاشق غذا های شیرینی عزیز دلم  خوب دیگه خبرا تموم شد بابای

 

پارسا جون داداشی هیربد

داداشی گلم .این آقا پارساست داداش پریا جون . روز اولی که شما دنیا اومدی مامانی هنوز شیرش نمیومد و شما خیلی گرسنه بودی خاله زهرا جون زحمت کشیدن و برات شیرشون رو فرستادن تا گرسنه نمونی ما همیشه مدیون محبت های ایشون هستیم و امیدوارم بتونیم روزی محبتهاشونو جبران کنیم و انشاا... با پارسا جون مثل دوتا برادر واقعی همیشه باشید. این روز آخر مدرسه است که بعضی از مامانای دوستانم با خواهر یا برادرشون اومده بودن دنبال دوستام.  




اینم النا جون خواهر الهه حسینی تازه 40 روزش تموم شده. هیربد هم از دیدن دوستام تعجب کرده چون همه لباسامون شکل هم بودن .هورررررااااا مدرسه ها تموم شدن


      











پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نگار
25 خرداد 92 13:33
افرین هستی جون مبارک باشه عزیزم خیلی خوشحالم که معدلت بیست شدش.

قربونه پسرخالم بشم من که دست میزنه ممنون که خبرجدید میدی باتشکر فراوان از مدیریت خوب شما هستی جونم .خیلی خوشحالم کردی ممنون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


خواهش میکنم نگار جون خوش حالم خوشت اومد از عکسا امید وارم معدل تو هم مثل معدل من خوب بشه منم میبوسمت هزارتا به خاله جون وعمو جون وعلی داداش سلام برسون




وحیده
25 خرداد 92 23:06
ای جونم خوشگل خاله بارک الله عزیز دلم آفرین که معدلت 20 شده واقعا به تلاشت خسته نباشید میگم عزیزم کیف کردم کارنامه ات رو دیدم داشتم بال در میآوردم ماشالله به این مامانت هم بگو لطفا کمتر جوش بزن ما ممنون میشیم این معدل واقعا جایزه داره راستی میبینم بابا سعید هم جایزتو داده حسابی پای کامپیوترحال میکنی





هستی نازم عکسا مثل همیشه خیلی قشنگن بازم عزیز دلم ممنونم که وقت میزاری و برامون عکس میزاری خوشگلم از طرف من یک عالمه یک عالمه ببوسش عزیزم


خیلی مراقب خودت باش هستی نازم تا زود سرما خوردگیت خوب بشه اینجا خاله نگرانت میشه عزیز دلم از دور روتون رو میبوسم به مامان و بابا سعید هم خیلی سلام برسون به امید دیدار هرچه زودتر






ممنون خاله جون مرسی این قد مهربونین و با نظرات من و هیربد رو خوشحال میکنین خاله بابام جایزم رودادبرام بازی ترسناک خرید اما خاله این بازی ترسناکه کلی اعصابمون رو بهم ریخت 100بار نصبش کردیم ولی کار نمیکنه تازه ویندوزمون هم خراب کرد واییییییییییییییییییی فعلا از بازی ترسناک خبری نیست خاله جون خوش حالم از عکس ها خوشت میادسرما خوردگیم بهتره ولی خوب هنوز خوبه خوب نشدم شماهم عمو حمیدرو سلام برسون منم 10000000000000000000000000تا میبوسمت











ایسان
26 خرداد 92 11:44
عزیزم هم مرسی هم مبارک باش خوشالم کردی


خواهش میکنم خواهر جون
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
27 خرداد 92 12:07
هستی جون مبارکه خسته نباشی کلی برای این کارنامه زحمت کشیدی بایدم خوشحال باشی میبوسمت دختر ممتاز هیربدی هم براخواهرش دست میزنه


خیلی ممنون امیدوارم مهسا جون هم کارنامش مثل من خوب بشه کلی محمد معین جون رواز طرف من وهیربد ببوسید
خاله زری ( مامان آرمان )
27 خرداد 92 14:58
سلام هستی جان خیلی خوشحالم که مثل هر سال موفق شدی آفرین به شما که اینقدر کوشا هستی .
امیدوارم توی همه مراحل زندگیت موفق و سربلند باشی

سلام خاله جون ممنون.شما لطف دارید.آرمان جونی رو از طرف من و هیربد هزارتاببوسید.
مریم
28 خرداد 92 14:43
افرین قربونت بشم که معدلت 20شد خسته نباشی گلکم 1000 تا میبوسمت هستی جون مامانی وبابایی و سلام برسون مبارکه هیربد جونم 5 ماهه شد دیگه داره مرد میشه هاااااااااااااااااا افرین به این قند عسلم که دستم میزنه هزار تا میبوسمت هیربد جونم
ارلا
30 خرداد 92 14:56
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی قول بده میایی نه قول بده پس قول دادی پس من منتظرم




اومدم


مامان طاها
30 خرداد 92 15:00
من اول جيگر هستی جون رو برم چون خيلى دوسش دارم با این معدله 20 تش بعد جيگر هیربد رو برم كه انقدر نفس طلاست 5ماهگیتم مبارک فسقلی ایشاله 200 ساله بشی جفتتون رو میبوسم


مرسی طاها جون رو ببوسید