هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

کارهای هیربد جونی* :

1392/1/18 16:25
نویسنده : هستی
894 بازدید
اشتراک گذاری



  خنده های هیربد جونی

خنده  

 کالسکه

خندیدن

 ک

ای جون

 ک

هیربد

 

 قربون اون لبات برم آبنبات خواهری

داداش

 /ک



 

نی نی

جونم عزیزم خیلیییییییییییییی دوست دارم داداشی 

نینی

نقاشی سیاه قلم از روی عکس داداشی گلم 

 

 ک

هیربد

اینم وقتی هیربد پاهاشو میاره بالا تا بغلش کنیم

خنده

بازم لبخند

اینم خنده

 

 

این عکس خیلی قشنگیه فقط حیف تاره

بالااااااا

اینم هیربد وقتی بابایی بردش هوا

منوج یا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مینا
24 اسفند 91 21:12
ای خدا چه شیرینه این عروسک بووووووس
عکساش خیلی ناز شده


ممنون
مامان رها
24 اسفند 91 21:19
ببین هیربد خاله. من چقدر میام زود زود پیشت. اما شما پیش ما کم میایی ها. یه دختر خوشگل دارما.


شرمنده خاله جونی همین الان میام وبت وقول میدم زودی زودی بیام پیشتون رها جون را ببوسید
مامی آرمان (خاله زری )
24 اسفند 91 23:08
آخی هیربد جونم روز به روز داره هزار ماشالله بزرگ تر میشه و خوش تیپ تر البته خیلی داره شبیه به هستی جونم میشه . خدا شما خواهر و برادر رو در پناه خودش و زیر سایه مامان بابا واسه همدیگه نگه داره ...


ممنون خاله جونی آرمان جونی خوشگلم ببوسید مرسی که به ما سر میزنید
مریم
25 اسفند 91 14:26
مثل همیشه از دیدن تک تک عکسهات لذت بردم خوشگل خاله خیلی دوست دالم


ممنون مریم جون بازم بیا پیشمون
وحيده
26 اسفند 91 10:51
اييييييييييي جونوم اي جون دل خاله خوشگل عزيز و دلبر كه اين همه طنازي ميكني هيربد ماشالله ماششششششششششششششششششااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللله چقدر نازنازي شدي خاله دارم حسابي حسابي لحظه شماري ميكنم براي ديدنتون هستي جونم خيلي خيلي دوستت دارم خاله هم تو و هم اون كوچولوي دوست داشتني هيربد و عزيز


سلام خاله جونی من وهیربدم خیلی شمارا را دوست داریم هزارتا هم میبوسیمتون و... ممنون از این که بهمونم سر میزنید من ومامان الهه وبابا سعید داریم ازخوش حالی بال در میاریم که قرار بیابم مشهد وشما را ببینیم


نگار
27 اسفند 91 11:44
هستی جونم از اینکه عکسای خوشگل از داداشیت که هروز ماشاالله بزرگترو خوشگلتر میشه میزاری بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ممنونم.خیلی منتظرتونم که زودتر بیاین


خواهش میکنم نگار جونی راستی موبایل جدیدتم مبارک مرسی سرزدی میبوسمت;-@};


وحيده
28 اسفند 91 9:28
خوشگل هاي خاله نفس و جيگر نميدونيد كه دارم براي ديدن همه تون لحظه شماري ميكنم و لحظه به لحظه منتظر ديدنتون هستم امروز به لطف خدا راه ميافتيد و ميايد مشهد نميدونيد چقدر خوشحالم ميبوسمتون شما دوتا نفسو خوشگل و ماماني و نازنازي و عزيز دل خاله رو ميبوسمتون هزارتا هزارتا


خاله جونی منم برای دیدن شما لحظه شماری میکنم وماچ های آبدار براتون میفرستم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
11 فروردین 92 17:04
سلام هستی جون و هیربد جونم و البته مامانی ،سال نو مبارک باشه آرزو میکنم سالی پر برکت داشته باشید ودر کنار خانواده شاد شاد باشید


سلام مرسی که سرزدید منم سال نو را به شما تبریک میگم ببخشید اگه جواب ها دیر شد آخه تومشهد نمیتونستم تاییدشون کنم میبوسمتون