هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

2ماهگیت مبارک

1391/12/23 20:04
نویسنده : هستی
460 بازدید
اشتراک گذاری

کیک2 ماهگی

این کیک 2ماهگی هیربده مبارکهههههههههههههه

2ماهگیت مبارک هیربدجونم

هیربد وکیک 2ماهگیش

2ماهگیت مبارک هیربدجونم

الینا

اینم الینا جون گل دختر آقای نیرومند دوست هیربد که برای تولدش آمده بود

الینا وهیربد

اینم الینا جون به اتفاق داداش گلش امیر علی جون  

 

 

جشن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان روژان
18 اسفند 91 20:09
2ماهگیت مبارک ایشالله 120 ساله بشی عزیزم


مرسی عزیزم از این که سرزدی اون دختر خوشگلت رو ببوس
مامانی سینا
18 اسفند 91 20:17
عزیزم 2ماهگیت مبارک چه وبلاگ خوشگلی دارین لطفا به وبلاگ ماهم سربزنید خوشحال میشم خوش به حال هیربد با این خواهر خوبی که داره


ممنون عزیزم لطف داری حتما به وبلاگ سینا جان سرمیزنم
وحيده
19 اسفند 91 11:31
جااااااااااااااااااااااااانم عزيزم جانم نفس خاله عسل خاله كه اينقدر ناز شده تولدت مبارك عزيز دل خاله تولدت مبارك



سلام خاله جون ممنون آره هیربدجونی ماشاا...خیلی نفس شده دعا کنید هرچه زودتر بیایم پیشتون دلمون براتون خیلی تنگ شده من و هیربد و مامانی هزار بار می بوسیمتون


مامی رها
20 اسفند 91 11:25
عزیزم تولدت مبارک ایشالله زیر سایه ی پدر ومادرت همیشه سلامت باشی برات آرزوی موفقیت میکنم واز دور میبوسمت



ممنون لطف دارید مرسی بهمون سرزدید حتما لینکتون می کنم



مامان محمد طاها
20 اسفند 91 20:00
2 ماهگیت مبارک عزیزم بازم بوووس
ماشالا
اسپند یادت نره!!
این عکسارو میزاری خدایی نکرده بچه یه وقت چشم میخوره


چشم حتما اسپند دود میکنم لطف داری
مامان محمد طاها
20 اسفند 91 20:13
سلام الهه جون ممنونم که اومدی من عذر خواهی میکنم البته اگه نوشته هامو خونده باشی متوجه میشی که منم یه چند روزی نبودم آخه دو روز از طاهادور بودم و وقتی برگشتم باید نبودم رو براش جبران میکردم.
تولد 2ماهگی هیربدجون رو بهت تبریک میگم عزیزم. انشاله تولد 150 سالگیش رو جشن بگیرید.



ممنون گلمممممممممممممممم
مامان رها
20 اسفند 91 20:18
ممنونم که به ما سر زدین 2ماهگرد هیربد کوچولو هم مبارک خوشحال میشم با تبادل لینک باعث افتخاره عزیزم


ممنون
مامان سحر
20 اسفند 91 20:22
وااااااااااااااااای بالاخره باز شد
عزیزم اول 2ماهگیت مبارک
هستی جون نمیدونم چرا وبت واسه من دیر باز میشه شاید باورت نشه ولی الان ک اومدم ی 15دقیقه الاف شدم نمیدونم چرا اینجوریه روزی 1 بار میام ولی دیر باز میشه شرمنده خانومی


ممنونم عزیزم شما خیلیییییییییی مهربونین که این قدر تلاش میکنین به وب ما سربزنید لطف داری گلم
جشنواره تولید صداهای صوتی
20 اسفند 91 20:31
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مریم
20 اسفند 91 20:37
عكس هاي اين آقاخوشمله رو ببين.اجازه هست بخورمش
2ماهگیتم مبارک گوگولی


مرسی سرزدی مریم جونم


مامی رها
20 اسفند 91 20:42
ای جونم عسلم2ماهگیت مبارک پسری رهاگلی که 3ماه و نیمشه وروجکا باهم بزرگ میشی


ممنون رها جون را ببوسید
مامان مهساجون ومعین جون
21 اسفند 91 9:10
سلام خاله جون 2ماهگیت مبارک باشه داری واسه خودت مردی میشی ها
قربونت برم موهاتم که ریخته نکنه مامان وابجی جونت حرصت میدن:::

سلام خاله جونم .مرسی که بهمون سرمیزنید.خاله جون داداشم از حالا نشانه های مهندسی تو موهاش پیداست مامانم میگن پیشانیش بلنده.معین جونو ببوسید*







مامی آرمان (خاله زری )
21 اسفند 91 16:05
ای جونم هیربد جونمو ببین چه ناز شده هزار ماشالله مبارک باشه ایشالله که جشن 120 سالگیش رو بگیرین . هستی جونم دستت درد نکنه با این وبلاگ زیبای که واسه داداشی مینویسی کیک هم نوش جونتون ولی امیدوارم از اون کیک خوشمزه ها به ما هم بدین


ممنون خاله جونی خواهش میکنم کاری نکردم که .واسه تولد 3ماهگی هیربدی تشریف بیارید درخدمتتون هستیم.آرمان جونی روببوسیدX:


پریا
21 اسفند 91 21:45
هیربد خوشگله دو ماهگیت مبارک


ممنون پریا جونی پارساجونو هزارتا ببوس بوس *:


الناز
21 اسفند 91 21:50
سلام هیربد جون تولد 2ماهگیت مبارک



سلام مرسی الناز جونم بوس*:r>




خاله لیلا شمسی
21 اسفند 91 22:01
جووووووون دلم 2 ماهگبت مبارک ایشاله 200ساله بشیخوش بحالت بخاطرخواهر گل و مهربونت


سلام خاله جونم ممنون بهمون سرزدید.سال نوتون پیشاپیش مبارک . من و هیربد شمارو میبوسیم.*:


مریم
21 خرداد 92 20:08
مبارک مبارک تولدت مبارک الان 2ماهه که تو به جمع نی نی های خوشگل روی زمین ا ضافه شدی عزیر دلم میبوسمت هزارتا دوست دارم هوارتا


سلام ما هم دوستتون داریم .بوس