هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

شیرین کاری های داداشی

1392/1/22 15:12
نویسنده : هستی
312 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها هیربد جونی واقعا شیرین شده وقتی تلویزیون می بینه یا باهاش حرف میزنیم باهامون هم صدا میشه و کلی صدا از خودش در میاره. حالا دیگه خنده هاش هم صدادار شده .خیلی دوست داره کنارش بشینیم و فقط باهاش حرف بزنیم وقتی بهش نگاه نمی کنیم یا حرف نمی زنیم یک جیغ بلند میکشه یعنی به من توجه کنید خلاصه سرهممونو گرم کرده البته من و بابا که خیلی درس داریم .مامانی مجبوره بیشتر وقتشو با اون بگذرونه البته ناگفته نمونه وقتهایی رو هم که شازده کوچولو اجازه بدن یا خواب باشن مامانی ترجمه های بابایی رو انجام میده. قوربونت بشم که واقعا نفس و قلب زندگیمون شدی.قلبماچ

این جا داری با مامانی حرف می زنی عزیزم. راستی وقتی هم حرف میزنی یادت میره آب دهنتو قورت بدی اینجا هم جلوی لباسات با آب دهنت خیس شدن نفس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی آیسا(خاله لیلا)
20 فروردین 92 13:27
سلام عزیزم .الهی دورت بگردم که اینقدر ماه شدی نفسم.عیدت مبارک عشقم.ماشالا به شیرین کاریهات پسمل ناز.بی صبرانه منتظریم که تو کمپ ببینیمتون.دلمون واستون تنگولیده.حالا با آیسا خوب مینتونی حرف بزنی فکر کنم حرف همو بهتر بفهمید


سلام خاله جون خدانکنه عید شماهم مبارک ماهم خیلییییییییییییی دلمون واستون تنگ شده ولحظه شماری میکنیم شما و آیسا نفس را ببینیم. آیساجونی را از دور هزارتااااااااااااااااااااا ببوسید
وحيده
21 فروردین 92 11:18
سلام عزيزاي دل خاله سلام مهربونم عزيزاي خوشگلم اي جون اي جووووووووووووووونم عزيزم كه اين همه شيرين كاري هاي خوشگل ميكنه از طرف من هزار هزار تا ببوسش ممنونم كه كاراش و برامون مينوسي بازم لحظه به لحظه برامون ازش بنويس




به مامان و بابا هم كلي سلام برسون از دور جفتتون رو هزاران هزار ميبوسم





سلام خاله جونی. ماهم دلمون براتون خیلی تنگ شده . یه خبر مهم مامان بزرگ عزیز دارن دوشنبه میان اینجا. جاتون خالی هیربدخیلی شیرین شده .ماهم می بوسیمتون سلام زیاد به عمو حمید برسونین.ماچ]ماچ]ماچ]ماچ]








اتوساموژه خوشگل
23 فروردین 92 12:02
خواهرجانعکس بذارلطفا

گذاشتم موژه خوشگل
وحیده
24 فروردین 92 21:04
ای جونم اییییییییییی جون دلم خوش خبر باشی عزیز دلم خوش بگذره بهتون عزیزم انشااله که به سلامتی برسن پیشتون

روی خوشگل جفتتون رو میبوسم




ممنون خاله جون عزیزم . بوووووس به امید دیدار


مامان مهساجون ومحمدمعین جون
26 فروردین 92 18:23
سلام خوبین هزارتا بوس برای هیربد جونی بقیه رو کجا جابدم
مرسی عزیزم منم هزارتا محمد معین جون را میبوسم
negar
30 فروردین 92 16:08
الهی قربونش بشم من مرسی ازاینکه عکسای خوشگل ازش میزاری ممنونم هستی جون .عکسایی که خصوصی بود ماله خودت بود اوناهم خیلی قشنگ بودن .حسابی ازطرف من هیربد جونو ببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس خودتم تونستی ببوس عزیزم
خدانکنه مرسی نگار جونم خواهش میکنم عزیزم ماهم یک عالمهههههههههه میبوسیمت