هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

هیربدخوشجل من

1391/12/8 13:55
نویسنده : هستی
351 بازدید
اشتراک گذاری

نشسته

هیربد خان بزرگ مرد کوچکچاکریم

نی نی

ای خدا مچاله شدم یکی من را بزار زمینگریه

نی نی

آخیش راحت شدم

خوشگل

از دست خواهری تا رومو هر طرف میکنم چالاپی ازم عکس میگیره قربون طرز نگاه کردنت برم

هیربدم

اینم آخرین عکس از خوشگل من   داداشی عاشقتم بوس بوسعاشقتم نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

وحيده
7 اسفند 91 10:52
قوربونت برم كه اين نفس و اينجوري چلونديش مراقب داداشيت كه هستي بلندش ميكني كه خوب محكم ميگيريش ؟ مگه نه؟ از دور ميبوسمت عزيزم

چشم خاله جون آره مواظبم خیلی دلمون براتون تنگ شده سلام برسونید.راستی دوباره امتحانات آخرسالمون شروع شده دارم درس میخونم شایدنتونم زیاد عکس بزارم ممنون بهمون سرمیزنید خیلی خوشحال میشم.میبوسیمتون هزاربار



وحیده
7 اسفند 91 21:42
جون دلم قوربونت بشم عزیزم ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده و برای دیدینت ون داریم لحظه شماری میکنیم انشااله هرچی زودتر ببینیمتون


نمدونید خاله جونی چقدر خوشحالیم که داره هر چی زودتر این ماه تموم میشه تا ما به امید خدابتونیم بیاییم توروخداوقتی مارسیدیم شما خونه مامان بزرگ اینا باشید خیلی دلمون براتون تنگ شده ماهم لحظه شماری می کنیم .بووووس بووووس *


وحيده
8 اسفند 91 10:31
جون دلم عزيز دل خاله - تا اينجا هم كه برامون عكس گذاشتي خيلي ممنونم عزيزم كه وقت گذاشتي مرسي هستي جون برو قشنگم به درسات برس انشاالله موفق باشي عزيزم مثل هميشه خوب خوب درس بخون و انشاالله موفق و پيروز باشي لپ گلي خاله


خاله جونم برام خیلی دعا کنید.ممنون که برام کامنت می زارید هزاربار می بوسمتون سلام برسونید.*


مامان کوثری
8 اسفند 91 19:12
سلام عزیزم اگر دنبال یه تقویم خوشگل واسه کودک عزیزتون میگردید یه سر به وبم بزنید امیدوارم از طرح های من خوشتون بیاد
تنوع طرح ها زیاد هست به دیدنش می ارزه
http://temparti.blogfa.com/


چشم ممنون بهمون سرزدید. حتما میام


وحيده
9 اسفند 91 10:09
اي جوووووووووووووووووون دل خاله اي جوووووووووونم خوشگل لپ گلي و نازدونه من آره هستي جون به حميدآقا صحبت كردم قرار شده كه انشااله سعي كنيم اونجا باشيم تا اومديد هم ديگر و ببينيم هرچه زودتر زودتر زودتر ببينيم

ممنون خاله جونی خیلللللی خیلی دوستتون دارم بوس بوسhr>




ایسان و اتوسا و نگار
9 اسفند 91 19:14
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشگل شدی عزیزم دوستت داریممممممممممممممممممممممممممممممممممم کی میاین مشهد ؟بوووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام دخترخاله های گگگگگللللللللللللللل ایشاله آخر اسفند میام پیشتون من وهیربدم خیلی دوستون داریم ومیبوسیمتون ببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مهساجون ومعین جون
12 اسفند 91 15:23
سلام بزرگ مرد کوچک خوش بحالت چه خواهر گلی داری همش مراقبته و ازت عکسای خوشکل خوشکل میگیره
ماشاله خیلی خوش تیپ شدی :
رفیق جونم یه سر بهم بزن عکسای جدید گذاشتم

سلام مرسی بهمون سر زدید چشم حتما بهتون سر میزنم
پارسا[داداش پریا]
26 اسفند 91 16:57
خشجلت شیلی گشنگه اله یا نه



قربونت برم پارسا جون هزارتاااااااا میبوسمت