هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

جوجه ی ریزه میزه

1391/12/8 13:12
نویسنده : هستی
572 بازدید
اشتراک گذاری

 



اینجا هیربد ازخواب بیدارشدهخمیازه

چش عسلی

این چیه دست خواهری میخواد من را باهاش چیکارکنه استرسآها دوربینه. میخواد ازم عکس بگیرهاوه پس بزار واسش یه ژست خوب بگیرماز خود راضی

اینم ژستم  عینک

اه اصلا من باهات قهرم خواهری عکس گرفتن هم حدی داره قهر قهر

گوگل

ولی گناه داری باهات دوست میشم خیال باطل کلی داری واسه ی وبلاگم زحمت میکشی ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

وحیده
21 بهمن 91 22:28
نفس خاله قوربونت برم من هستی نازم عزیز دلم که این قدر با محبتی و این همه برای هیربد کوچولو زحمت میکشی عزیزم ممنونت خوشگل خاله

سلام خاله جونی دلم برای نظراتتون تنگ شده بود مرسی سرزدید کاری نکردم که چندتا عکس گذاشتم این شمایید زحمت میکشید وقتتون را میذارید نظر میدید و به وبلاگ هیربد سرمیزنید دوستون دارم ببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
نگار
30 بهمن 91 16:52
خیلی عکسای قشنگی از پسرخاله جونم گذاشتی هستی جون ماشاالله روز به روز خوشگل تر میشه مواظبش باش ازدور دوتاتونو میبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم عزیزم به همه سلام برسون


سلام نگاری خوشحالم از عکس ها خوشت آ مده مرسی ازلطفت منم میبوسمت
مامانی ایلیا
20 اسفند 91 19:07
چه جوجوی ریزه پیزه ای پسری نانازی با خواهری قهر نکن خوشملم ببین چه قدر واست زحمت کشیده ببوسش گلکم رو
مریم
20 اسفند 91 19:11
قربونش برم عجب ژستی هم گرفته این گل پسر مثل ماه می مونه هم خودش هم خواهرش بوس واسه جفتتون


خدا نکنه مریم جون ممنون سرزدی منم میبوسمت