هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

قندک من ✿◕ ‿ ◕✿

1392/8/3 14:44
نویسنده : هستی
387 بازدید
اشتراک گذاری

22چندتاخبرخوب22

2

هیربدجونم جیگرطلای خواهری  دیگه نمیتونم مثل قبلا هابشینم پای کامپیوتر اونقددرس دارم یه روزنیست امتحان نداشته باشم 1ولی الان که وقت دارم میخوام یه عالمه خبرخوب روبنویسم اول اینکه9 ماهگیت مبارک باشه باتاخیررررررررر دوم اینکه وقتی وارد9ماهگی شدی چهاردست وپارفتن روهم یادگرفتی افرین به توداداشی باهوش خودم 3دنسسوم اینکه یادگرفتی دستت روبه مبل یامن یابابایی یامیز و....میگیریوبلندمیشی باریکلا . تشویقتشویقتشویقتشویقوویه بارهم بدون اینکه دستت روبه چیزی بگیری بلندشدی 30 ثانیه ایستادی اووووووووورییییییین خوشگل من46 5دنسقربونه پاهای کوچولوت البته اینم بگم چندبارنتونستی خودتو کنترل کنی وباسرخوردی زمین وکلی گریه کردیاشک بمیرم برات عیب نداره بزرگ میشی یادت میره ویه کلمه جدیددیگه هم یادگرفتی چندروزپیش داشتی میرفتی پهلو شومینه که مامان گفت نه نرواتیش جیزه ه ه ه ه اتیشوازاون به بعدوقتی اتیش میبینی میگی آجیزه اجیزه http://s2.picofile.com/file/7192801391/02neow4ppctzdum2yc.gifماشالله به توپسری زرنگ ویه خبردیگه ایساجون دخترخاله لیلا جون هم امروزتولدیک سالگیشه مبارکت باشه ایساجونم ایشالله 1000 ساله شی خوشگل خانم ایسادوستت دارم قدیه دنیاااااااااااااااالاو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نازنین
3 آبان 92 21:31
آفریییییییییییییییییییییییییییییین به تو گل پسر خوشگل...


مرسیییییییییی نیکوجون روببوسین
وحیده
4 آبان 92 9:55
واییییییییییییییی قند نبات خاله نفس خاله قوربونش برم من که فهمیده آتیش جیزه ای جاااااااااااانم عزیز دل خاله که این همه دوست داشتیه و مبارکه کلی هم داره چهار دستو پا میکنه مبارکه پسرمون دیکه حسابی داره برزگ میشه دیکه وقتشه سبیلاش در بیاد دامادش کنیم

ممون خاله جون خدانکنه سلام برسونین بوس
مامانه محيا
7 آبان 92 10:43
خيلي خوشگل و بانمكه عزززززززززززيزم اميدوارم هميشه سالم باشه لينك شديد



سلام ممنون ادرستونو نذاشتین
خاله زری ( مامان آرمان)
8 آبان 92 15:08
هزار تا افرین داری پسر خوشگل که میتونی چهار دست و پا بری و ...
از این به بعد کار مامانی و خواهری حسابی در اومده باید تو همه سوراخا بگردن موش موشکو پیدا کنن
همیشه سالم و تندرست باشید


سلام شماهم همینطوربوس واسه قندعسل
معین جون
14 آبان 92 0:06
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█

▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█

سلام دوست جونی خودم چقده دلم برات تنگ شده بود 9ماهگیت مبارک یه سری بما بزن شادم کن

ماهم دلمون حسابی براتون تنگیده بوس اومدم

مامان اهورا(نرگس)
25 آبان 92 15:47
هزار آفرین... بوسسسسسسسسسسس
پریا
27 آذر 92 18:43
سلام هستی جون خوبی قالب این وبلاگت خیلی خوبه دلم برات خیلی تنگ شده
هستی
پاسخ
منم دلم تنگ شدههههههههههههه مرسییییییی