هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

پارک وعکس

1392/7/25 20:47
نویسنده : هستی
357 بازدید
اشتراک گذاری

توی خونه بودیم که تصمیم گرفتیم بریم پارک وهمگی حاضرشدیم رفتیم پارک کلی خوش گذشت اینم عکساش

1

درحال اماده شدن جدیدا هروقت ازت عکس میگیرم خودتوموش میکنی وبابدبختی میشه یه عکس ازت گرفت که خودتو موش نکرده باشی

5

توراه 

2

"اصلادوست نداشتم وقتی میام ازسرسره پایین مامان جون کمکم کنه دوس دارم خودم بیام پایین"

3

"ووقتی سرخوردم این شکلی شدم که مامانی زودی گرفتم تاخدایی نکرده نیفتم"

4

"ببینید چه قد خوشجلم من بگیدماشالله"

6

"ووقتی رسیدیم خونه بانارنگی ازخودم پذیرایی کردم که مامانی میگفتن نخورحساسیت میاره ولی کسی گوشش بدهکارنبود."

7

واییییییییی چه قدر ترش بود

7

"بعد خواهری اومدتخمه بخوره که منم دلم خواست خواهری هم بهم نداد منم زدم همه تخمه هارو چپه کردم وکلی هم خوشحال شدم"

7

"اینجامامانی پای کامپوتربود ومنم میخواستم دکمه یpower روبزنم که خواهری مچم روگرفت و خواست دعوام کنه که منم خودم رو موش کردم وسروته قضیه روهم اوردم"نیشخند

8

"اینجاخواهری موهاموفشن کرده بودومن اصلا ازمدل موهام خوشم نمیامد واسه همین عصبانی بودم واخمالووبه دوربین نگاه نمیکردم"

9

"واینم یه عکس خوشگل دیگه ازمن تموم شد"

وخاله وحیده جونم واسه هرمطلبی که نظرنذاشتی بایدنظربذاری بوس واسه خاله جونیمماچ 

                     

                                                    پایان  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رهاکوچولو
26 مهر 92 17:07
ای جونم منم باید رها رو ببرم پارک سرسره سوار بشه بچه تا حالا ندیده


مامانی امیرعلی
26 مهر 92 17:18
سلام به پسرگل اقاهیربد

ماشاله چه قدخوش عکسی

پیش ماهم بیاین خوشحال میشیم


سلام مرسی حتمامیام
وحیده
27 مهر 92 22:09
هستی جون قبل از این هم برات پیام گذاشتم خیلی طولانی هم بود ببین بدست رسید یا نه؟؟ اگه نرسیده بگو دوباره بنویسم



سلام خاله جونمممممممممممممم خاله جونیم همش رسیده دستت طلا فقط تواین چندروزبنده امتحان داشتم ونمیتونستم بیام تاییدشون کنم بوسسسسسسسسسسسسسس
وحیده
27 مهر 92 22:13
ایییییییییییییی جونم الهی قوربونت برم عزیز دل خاله هستی ناز نازم که این همه دوستت دارم عزیز دلم خوشگل خاله ممنونم که این همه عکس های فوقالعاده زیبا برامون میگذاری خصوصا اون عکسی که داره از سرسر میاد پایین لنگاش رفته به هوا یا اونی که داره نارنگی میخوره وایییییییییییی خداین خیلی نازن مخصوصن اون شیطنتی که تخمه های رو ریخته روزمین جوونم نازدونه خاله از طرف من یک عالمه ببوسش شیرین خاله
به امید دیدار هرچه زودتر و زودتر

سلام خاله جون قربونت برم خواهش میکنم به عموحمید سلام برسونین
مامی آرمان (خاله زری )
28 مهر 92 12:18
عزیزم همیشه به گردش پسر خوشگل
مامان اهورا
29 مهر 92 17:52
همیشه به تفریح هستی جون...


مرسییییییییییییییییی
مامان سید عرشیا
30 مهر 92 20:45
عزیزم انشاله همیشه به تفریح و پارک ... مامانی خوب کاری می کنید که پارک می رید چند روز دیگه که هوا سرد میشه خیلی نمیشه بیرون رفت.


سلام مرسی سرزدین دوستون داریم خیلی زیادددددددددددددد
وحيده
1 آبان 92 13:25
خاله جون تا لان اين 6امين نظري هست كه دارم برات ميگذارم تاييد نشده


تاییدشون کردم خاله
مامی آیسا(خاله لیلا)
5 آبان 92 12:09
ای جون خاله ماشالا چقدر خوشگل شدی یعنی بودی اما خیلی عوض شدی مردی شد فربون اون موهای فشنت برم آخه گلممممممممممممممممممممممممممم دست خواهری درد نکنه با این عکسای خوشگل


سلام ممنون خاله جون سرزدین خدانکنه خواهش میکنم ایساجونو ببوسین
آیسان
12 آبان 92 21:21
سلام هستی جون مگه میشه فراموش کرد عزیزم مرسی ک عکس می ذاری بووووووووووووووووس


خواهش بوس