هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

ادامه عکسا

1392/7/4 22:13
نویسنده : هستی
567 بازدید
اشتراک گذاری

مالس

دبریه

هیربدو باباجونی توحرم امام رضا

ادج

ایسان

اینم ایسان جون دخترعممون نتونستم یه عکس درست وحسابی ازش بگیرم بس تکون میخوردقهر

ادج

دبریه 

ادج



 

دبریه

هیربد درحاله گیتارزدن گیتار

ادج

دبریه 

جدا

دبریه

 اینجاساعت خونه مامانبزرگ ایناروبرداشتی 

جدا

دبریه

جدا

مامانی گفت ساعت روبده توهم دادی افرین به داداشی حرف گوش کن خودممممممماچ

دبریه

هیربدوطاها جون قلب

جدا

دبریه

جدا

 

دبریه

هیربدبارورئکش

جدا

دبریه 

دبریه

اینم عکس های که گفتم عکساتموم شد قربونت برم داداشه گلم دوستت دارم قدر یه دنیا

وال 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان اهورا
2 مهر 92 8:51
آخی!!!!!!!!!!!!!!!!!قربون اون گیتار زدنت برم من!!!!!!!!!!


خدانکنه خاله جون
مامان اهورا
2 مهر 92 8:56
آتلیه خانگی ما رو حتما" ببینید


چشم خاله جون حتما میام تاببینم
negar
2 مهر 92 19:44
سلامممممممممممممممممم

ممنونم هستی بابته اینکه ازعشقم عکس گذاشتی وای دلم واستون تنگ شده خیلیییییییییییییییییییییی.

.بووووووووووووووس







خواهش عزیزم منم دلم برات تنگ شده بوس
مهسا مامان نورا
3 مهر 92 15:37
سلام اینو بخونید:

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....


چه جالب
مامی آرمان (خاله زری )
5 مهر 92 15:08
سلام عزیزم زیارتت قبول باشه
عکسات خیلی قشنگ بودن خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته


سلام ممنون خاله جون ارمان جون روببوسین
مامی آیسا(خاله لیلا)
6 مهر 92 23:42
سلام گلم.الهی بگردم بالاخره سوار روروئک خودت شدی بمیرم که جا نبوده که واست بیارنش بازم باید سوار این روروئک شل وله بشی که هی چپه بشه راستی هیربد جونی (بیا بیا بیرون بیا از دل خاک بیرون بیا....) الهی قربونت برم بغض نکنی خاله شوخی کردم با آهنگ شاد خوندمش عزیز دلم


سلام خاله جونی مرسی که به ماسرزدی طفلک داداشم ابروش یه بارزخم شد
ایساجونو هزارتا بوس کنین
سارا مامانی شیدا
8 مهر 92 12:47



اتوسا
8 مهر 92 22:13
سلام اجی جون مبارکههههههههههههه که وبت پربیننده ترین شده ب مامانت بگو ک2تاییتونوببوسه
اچ]hr
مرسییییییییییییی
مامان مهساجون و معین جون
10 مهر 92 18:28
زیارتت قبول باشه جونم عکسات خیلی نازن بخصوص اونی که گیتار میزنی ولباس باب اسفنجی تنته هرارماشاله بزرگ شدی عسلم


سلام خاله جون ممنون سرزدین مهساجون ومحمدمعین جون و ببوسین
وحيده
11 مهر 92 8:56
جانم دل خاله با اون خنده هايي كه دل ميبري عزيزم
مباركه هستي جونم سايتت پر بازديد كننده شده مباركته عزيزم


سلامممممممممممم خاله جون مرسی بوسسسسسسسسسسس
وحيده
11 مهر 92 8:59
ببخشيد هستي جون كه برات دير پيام فرستادم خاله خيلي وقته عكساتون ديدم اما فرصت نميشد جواب بدم دوسستون دارم منتظر ديدار هميشگيتون هستم بوسسسسسسسسسسسسس به اندازه يك دنياسعي ميكنم برات سريع نظر بفرستم به مامان و بابا سلام برسون اون نفس رو هم يك عالمه ببوس و بچلون




خواهش میکنم خاله جونم شماهم به عموحمید سلام برسونین من وهیربدم هزارتا میبوسیمتون


مامان سید عرشیا
19 مهر 92 1:26
چه پسر نازنازی. چه قدر با اون عکس مامانی شباهت داری..... پسر و مادر شبیه هم هستین. خدا حفظتون کنه.


سلام مرسی به ماسرزدین امامن مامان هیربدنیستم خواهرشم