هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

کارهای هیربد وروجک

1392/6/10 23:11
نویسنده : هستی
683 بازدید
اشتراک گذاری

خوب جدیداً زیادی آتیشپاره شدم و دوست دارم از همه چیز سردر بیارم وببینم چی به چیهشیطان همونطور که قبلا ًخواهر جانم گفته بود عاشقهههههه کته با گوشتم وبسیاررررررررر میدوستمش قلب. وحسابی هم  تبلیغات تلویزیون رو دوست دارم مژهوبادیدنشون ذوق زده میشم نیشخندودر هرشرایطی سرم رو به طرف TVمیچرخونم  گاهی هم خواهری بدجنس میشه جلو چشام ومیگیره تا نتونم TV نگاه کنم اییییییییییی خواهری بد تعجبالبته مامانی هم وقتی میبینه این شکلی میشهقهر مشغول تلفن و کلاً دوست ندارم تنهایی غذا بخورم وحتما باید یکی کنارم بشینه وباهام یه چیزی بخوره که بیشتر خواهری این کارو میکنهچشم ویه چیز دیگه که من بهش علاقه شدید دارم جاروبرقیه قلبووقتی مامانی جارو برقی رو روشن میکنه منم باروروئکم حرکت جارو برقی رو دنبال میکنم خیلییییییییییی حال میده فقط کافیه خواهری یه جیغ بزنه منم پشت سرش شروع میکنم به جیغ زدن و دیگه ول کن نیستمخجالت خلاصه با این شیطونی هام سر خانواده رو گرم کردماز خود راضی

 حالا برای دیدن عکسا روی ادامه مطلب کلیک کنبای بای

 

دبریه

اینجا دارم دماغ عروسکم رو میخورم خیلی خوش مزه اس به به چشمک

دبریه

دارم دستمال کاغذی میخورم وهنوز این عادت زشتمو ترک نکردم تلاجخخجالت

دبریه

اینجا هم دارم TV نگاه میکنم باکنترلم کانالا رو عوض میکنمدبریه

دبریه

اوا خواهری اومدچشم

دبریه

توی این عکس هم دارم کنترل میخورم وخیلیییییییییییییییییی مزه اش رو میدوستمقلب

دبریه

اینجا نمیدونم حواسم به چی پرت شده  متفکر سوال

دبریه

بذار یکم SMS های گوشیه مامانم رو بخونم خجالت

دبریه

این تله خواهریه که دستمه میخوام نگیناشو بکنم تا خوشگل ترشهنیشخند

دبریه

اینجا دیگه خسته شدم ودارم سره خواهری غر میزنم ولی همچنان داره عکس میگیره عصبانی

دبریه

آخرش کلافه شدم وزدم زیره گریه  تا خواهری دست از عکس گرفتن کشیداوه

والبته من کلی عکسای خوشگل ازهیربد گرفته بودم ولی متاسفانه نصفه عکسا پاک شد وعکسای باقی مونده اینا بودن 

این آخرین مطلبیه که میذارم چون داریم میریم مشهددهشم ولی بعد از برگشتن از مشهد کلییییییییییی عکس میذارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامانی
7 شهریور 92 11:26
سلام خواهریه هیربد جون
چه پسر دارین ماشاالله
چشم بد دور باد از این پسملی
وبلاگتون قشنگه
با اجازه لینکتون میکنم
منم باردارم و منتظر یه دخمل ناز برام دعا کنین
به وبلاگ ما سر بزن خوشحال میشم


چشم حتما به وبلاگتون میام
مامان کیانوش
7 شهریور 92 11:30
اول یه چند تا بوسسسسسس برای هیربد خوشگل .اسمت چقدر قشنگه خاله.
ماشاله خواهری به مامانی بگو اسپند دودکنه براش بازم


ممنون سر زدین خاله جون لطف دارین
مریم
7 شهریور 92 11:32
ای جانم! الهی لبخند از لبت نره گلم!
من که حاضرم بخورمش، البته قبلش لبپشو گاز می گیرم!



بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مریم
7 شهریور 92 11:32
زیز دل چه نازی تو قربونت برم فرشته ای تو واقعا عزیزم تجلی خدا و زیباییش


مرسی خدانکنه مریم جون
مریم
7 شهریور 92 11:38
نه نمیخوام دلم برای تو هیربد جون تنگ میشه


عوضش از مشهد برگردیم کلییییییییییییییی عکس میذارم
معین جون
8 شهریور 92 17:15
از دست این خواهرا
چقده ما رو اذیت میکنن هیربد جون توجه کردی گاهی وقتا این خواهراحرص آدمو در میارن البته به خواهرم حق میدم آخه یه بار تل آجی رو شکستم وموبایلش رو زمین زدم و....
ولی راستش رو بخوای اگه این خواهرا نباشن حوصله مون سر میره (دوست جونم بین خودمون باشه من که میمیرم برای آجی مهسا )تو چی؟؟؟
میدونم توهم میمیری برای آجی هستی!
این بوس برای خواهرای مهربون

سلام معین جونم مرسی اومدی پیشم . دوست خوبم آره والا اگه این خواهرجونیانباشن دلمون خیلی میگیره.بایدخودمونوبرای اول مهرآماده کنیم دیگه این آجی های خوبوازصبح تا ظهر نمیبینیم و دلمون براشون خیلی تنگ میشه یه دنیابوس واسه خودتو آجی مهسا جونومامانی ماچ]

وحیده
10 شهریور 92 20:01
قوربون اون خنده ها آب دهنت و اون تمرکزت رو تلویزیون بشم من حقا به بابا سعید رفته.ایییییییییییییی حانم که جارو برقی دوست داری دوست داری خاله جارو برقی رو ؟ ای جاااااااااااااااااااااان پسر خاله که این همه جیگر شدی از طرف من کلی ببوسش دارم برای دیدنتون لحظه شماری میکنم 4 روز دیگه انشاابه

سلام خاله جونم خدانکنه خاله نمیدونی چه قدر خوشحالم که میخوایم ببینیمتون کلی ذوق ذوقی ام دل تو دلم نیست همش توفکره شما ومشهدم این بوس هاهم ماله شماست
.

اخبارسلامت داک تاپ
11 شهریور 92 12:53
باسلام
اگه تمایل دارید که آخرین نکات مربوط به سلامت نوزادان را در وبلاگ خودتان داشته باشید، تا هر از چند گاهی آنها را مطالعه کنید، به این سایت مراجعه کنید.
انشالله نی نی تون همیشه صحیح و سالم باشه


ممنون
مامان اهورا
11 شهریور 92 19:27
سلام هستی جون.ممنون که به وبلاگ اهورا سر زدی.با اجازه من شما رو لینک می کنم تا بیشتر عکسای هیربد خوشمل و ببینم
داری میری مشهد ما رو هم دعا کن...


ممنون عزیزم حتمادعاتون میکنم بوس
مامان محمد طاها
12 شهریور 92 11:50
خوش بگذره مشهد عزیزم منتظرتونیم


مامان مبينا
12 شهریور 92 16:44
ماشالا به اين خواهر و برادر ، خوش بحال مامان و بابا


ممنون عزیزم
مامان مبينا
12 شهریور 92 16:47
عزيزم ، من از روزي كه برام كامنت گذاشتي چند بار اومدم به وبت سر بزنم ، اما نشدمنم آدرستو از ليست وبلاگا در آوردم و اوووووووومدم پيشت


ممنونم زحمت کشییدین بوس
مامان مبينا
12 شهریور 92 16:48
حالا هم با اجازه لينكت كردم .خوشحال ميشم دوباره بياي پيشم


حتما میام
مامان ترنم
14 شهریور 92 0:55
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدی
بازم بیا پیشمون


خواهش
وحيده
14 شهریور 92 8:47
الهي دورت بگرده خاله تنهايي دربست با اين همه بوسسسسسسسسسسسسسسي كه برام فرستادي عزيز دلم. هستي جان امروز داريد ميايد مشهد و واقعا بي نهايت خوشحاليم و دارم لحظه شماري ميكنم عزيز دلم اين متن و احتمالا بعد از برگشتتو بخوني دارم به لحظات ماچ هاي طبيعي نزديك ميشويم


خاله جونم الان که دارم این نظر رو تایید میکنم خونه خاله نازی هستیم
مامان فتانه
11 آبان 92 18:36
مااومدیم با یه اپ جدید


خوشومدین
مامان فتانه
15 آذر 92 13:48
مااومدیم با یه اپ جدید خوشامدید
هستی
پاسخ
خوشی به دلتون ادرس اشتباه گذاشتین
مامان فتانه
23 اسفند 92 15:21
Azizam che bozorg shodi.khanumi jaye ma ham ziarat konin
هستی
پاسخ
چشم خاله جون حتماجاتون زیارت میکنم