هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

هیربد در حمام وکشتی با خرسی

1392/6/9 15:50
نویسنده : هستی
909 بازدید
اشتراک گذاری

اول یه عکس خوشگل از داداشیم بذارم بعد بریم سراغ بقیه ی عکسا

دبریه

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

دبریه

اینم عکس شما درحال کشتی با خرسی عاشق این کاری قلب

دبریه

دبریه

اینم پاهای شماست که از زیر خرسی آمده بیرونمژه

 

   قهرمانی هیربد

وبالاخره من در کشتی با خرسیم برنده شدماوه

 

دبریه 

 

اینجا هم داخل تشت حمومی پاهاتم گذاشتی روهم.قوربون اون ژست هات برممومحچشمک

دبریه

 

 

 دبریه

 دبریه

اینجاهم مامانی داره به شما مولتی ویتامین میده وشما از بس بدت میاد این شکلی میشیسبز

دبریه

اینجاهم یه عکس از وقتیه که شما رو تابتون خوابیدی

 فعلا بای  بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله فریبا
8 مرداد 92 18:43
سلام دوست عزیزم
من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم.
کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم.
راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم.
Avisa1389.niniweblog.com

چشم حتما امیدوارم برنده بشید
وحيده
12 مرداد 92 13:52
اييييييييييييي جونم اي جونم نفس وخوشگل كه اين همه ناز و بزرگ شديخاله كلي براي خودت مردشدي خاله

كشته مرده اون عكس هايي ام كه لختي و داري آب و ميگيري

دست هستي جون هم درد نكنه كه اين عگكسهاي خوشگل و ميگيره و ميگزاره

خدا هرچي نكاه ميكنم سير نميشم

از طرف من يك عالمه ببوسش حسابي حساب خوردني خوردني شده

روي ماهتون رو ميبوسم

به اميد ديدار دلتنگ همتون هستم روي ماهتون رو ميبوسم يك عالمه


ممنونم خاله جونی فدات شم مرسی عزیزم بااین نظراته قشنگت خاله جونم منم میبوسمت هزارتااااااااااااااا




خوابگو
14 مرداد 92 3:10
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنون سر زدید ماهم براتون ارزوی موفقیت میکنیم
مامان رها
14 مرداد 92 3:13
سلام هستی جونی خوبی عزیزم
قربون تو داداشی شیطون که ماشاالله روز به روز شیرین تر میشه
مامان گلت روسلام برسون
میبوسمتون



چه عجب اومدید و به وبمون سرزدید دلمون براتون تنگ شده بود رها جونم رو بوسش کنید از طرف من
مامان طاها
14 مرداد 92 3:16
هستی تنبل کجایی؟؟؟
از قند عسلمون آپ کن دیگهه


چششششششششششششششم
مامی آیسا(خاله لیلا)
14 مرداد 92 10:01
سلام عشقم الهی قربونت برم آخه دلم خواست گازت بگیرم با او پاچولیهای قلمبت هستی جون خوب میکنی ماچ محکمش میکنی من که دلم ضف کرده بخورمش ...هزار ماشالا واسه هیربد جونی و بازم دستت درد نکنه هستی جون خوش به حال هیربد با این خواهریش.عیدتونم پیشا پیش مبارک عسلم مخصوصا عید شما که همه رو روزه بودی خاله قربونت




سلام خاله جونی خواهش میکنم ایسا جیگر طلا رو از طرف ما بوسای محکمش کنین دلمون براتون تنگ شده خاله جونی


مریم
14 مرداد 92 18:06
واییییییییی عکسا وحشتناک زیبا بودن قربونت برم توپولوی من فدات شم مامانی اسپند یادت نره هستی جون بازم ازاین عکسا بزار بوس بوس


چشم مریم جون بوسسسسسسسسسسماچ]
وحيده
16 مرداد 92 12:42
جيگرشو بخورم هستي صدها بار نگاهش ميكنم ولي سير نميشم و دوست دارم اينجابوديد حسابي حسابي ميچلوندمش و ميخوردمش و حسابي حسابي حسابي باهاش بازي ميكرديم خدا خوردني خاله هستي جون ممنونم اين عكسهاي خوشگل بخصوص اونهايي كه تو حمام هستش خدا ميخواي بخوريش براش يك عالمه اسپنددود كن يك عالمه منتظر ديدارتون هستيم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس



خاله جونم قربونت برم بااین نظراتت دلم واستون یک ذره شده آره خاله جون اگه بدونی چه قدر شیرین شده بعضی وقتا که خوشحال میشه جیغ میزنه وبوووووووو میکنه وتفاش میریزه رو سر صورتمون ممنون خاله جون بااین نظر قشنگت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچ]ماچ]ماچ]ماچ]
<


مریم
19 بهمن 92 15:52
خیلی خیلی قشنگ بود هستی جون