هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

هیربد جونییییییییی

1392/5/20 16:45
نویسنده : هستی
551 بازدید
اشتراک گذاری

هیربد جونم شما خیلی شیطون شدی همش دوست داری باهات بازی کنیم منم که درس ومشق ندارم همش باشما بازی میکنم یه خرس قهوه ای بزرگ داری که خیلی دوستش داری دیروز گذاشتمش روت کلی باهاش حال کردییسرخ بعضی وقتاهم میذارمت تو گهوارت با عروسک پولیشی هات بازی میکنی تازگی ها میری جای خونه باربی های من موهای باربی هامو یا میخوری یا میکشی کلا هر چیزی مثل مو شلنگ سیم وکش رو دوست داری یا میری رو میز های خونه هرچی روش هست رو میندازی پایین خلاصه کلی شیطون شدی 

               اینم عکس های شما 

یتشک

اینجا داری با خرسی کشتی میگیری

خرسی رو با پاهات بردی هوا

دبریه

 ودر مبارزه با خرسی شما برنده شدی خوشحال

 

یزاب

اینجاهم داری با عروسکات رو گهوارت بازی میکنی که زیادهم اون تو طاقت نمیاری ومی خواهی بیایی بیرون ......

رگیج 

دبریه

دبریه

اینجاهم رو صندلیت نشستی لازم به ذکراست که این صندلی رو بابابزرگ محمود جون درست کردن خیلی تو این جورکارهاواردن.دستشون درد نکنه.

دبریه

دبریه

 اینجاهم شما قلاب بافی های روی میزو برداشتی مامان الهه هم انداخته رو سرتون دارین عروس بازی میکنینسورع تا مامان میگه گیلی گیلی گیلی شما رومیزی رو از صورتت بر میداری و میخندی ودالی بازی می کنی.    

 

            اینم چندتا عکس دیگه 

 

1

2

3

4

5

 

 

اینجاهم من رژلب زده بودم شما رو بوس کردم لپتون این شکلی شدs,f

6

اینجاهم شما دیگه خوابیدی الاال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
18 تیر 92 12:11
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای آخه از دست تو چیکار کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم
که این قد تونازی نفسی ماشاا... به جونت تپلم که انقدر شیطون بلا شدی
بمیرم واسه آبجی هستی میدونی چه قدرو باربی هاش حساس موهاشون رو میخوری پیرش کردی شوخی کردم دردت به جونم هزارتا میبوسمتون


مرسی سر زدی مریم جون بوسسسسسسسس
مامان رها کوچولو
18 تیر 92 12:16
عزیزززززززززززززززززززم/الهیییییی فدات بشم من.دلم بخدا براتون یه ذره شده .چقدر گل پسر شیرین شده ماشاالله روز به روز شیرینتر میشه/خدا حفظش کنه الهی/خیلی دلم براتون تنگ شده بخدا.ببخشید اینقدر دیر دارم جواب میدم و کم سر میزنم این سیب کوچولو کل وقتم رو گرفته.نه به زمان بارداری که اینقدر وقت داشتم برای خودم که نمیدونستم چکار کنم نه به حالا که حموم کردنمون هم..یادم میره..بچه داریه دیگه خواهرحتی فکرشم نمیکردم اینطوری باشه.ببخشید هستی جون که دیر سر میزنم.بخدا دلم همیشه پیش شما و هیربد نازنین هست.


خدا نکنه خاله جان ماهم دلمون تنگیده برای شما ورها جونی اره میدونم هیربدم کلی وقتمون رو گرفته ممنونم سر میزنی بوس
مامان طاها
18 تیر 92 12:20
سلام سلام صدتا سلام واسه هیربده شیطون بلام الهی دورت بگردم شیطون خوردنی خیلی حال کردم با این کارات حتما کلی خواهری رو حرص میدی بلاچه الهی فدات بشم با این عکسای باحال و بامزت خیلی خوردنی شدی عشقم مخصوصا عکس ااخرت که دلم میخواد اون لپ های کوچولوتو گاز گازی کنم جیغت در بیاد عسلم عاشقتم میبوسمت شکر خاله دوماد خاله






مرسی خاله جونی لپ های طاهایی که خوردنی ترههههههههه ببوسید طاهارو از طرف ما




سلام به روی ماهت عزیزم

بله خواهر می بینی چیکار می کنه

یه همیچین دومادی داری


مامان ایلیا
18 تیر 92 12:36
الهی دورت بگردم ورووجک دوست داشتنی،

آجــــــی جونم واقعا خسته نباشی که این شیطونک رو مراقبت میکنی از بس شیطونه ماشالا

یه عالمه میبوسمت عزیزم من خیلی دوست دارم باهاتون دوست بشم اگه میشه به وب منم سر بزنید دوستون دارم یه عالمه






سلام چشم ممنون سرزدید حتما بهتون سرمیزنم.کوچولوی نازتون رو هزاربارببوسید

مرمر(مامی کسرا)
20 تیر 92 2:14
قلبون اون لپای ناز نازیت....مامانی پسمل خوشگلی داری هزار ماشالا... ..امیدوارم همیشه سلامت باشه.....راستی پسر من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده و به رای شما نیاز داره....

فقط کافیه عدد 495 رو به شماره 20008080200 اس کنید...ممنون میشم....

یادتون نره ها...فقط یه اس کوچولو...


سلام چشم حتما ماشاا... به ناز دونه عسلتون.بووووس