هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

دوباره هیربد عاشق سیم و به فکرشیطونی جدید

1392/4/9 14:26
نویسنده : هستی
272 بازدید
اشتراک گذاری

داداشی به فکرسیم جدید

هیربددراندیشه شیطونی جدید متفکر

کشف جدید داداشی لبخند

موفقیت تشویق  

یلفتن سیم و حمله برای خوردن   چشمک  

عکس العمل هیربدوقتی مامانی میگه پسرم دست نه!!!! لبخند  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسین جون
9 تیر 92 15:34
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون
درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم

اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203
به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای
از لطف شما سپاسگذارم

سلام گلم به وبتون سرزدم چشم رای میدم.
علی خوشتیپ
9 تیر 92 15:38
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون


سلام به وبتون سرزدم چشم.رای میدم عزیزم
وحيده
10 تیر 92 8:29
خدا شيطون خاله عزيزدلم الهه جون چقدر ماشااله بزرگ شده براش اسپند دود كنيد



بياييد مشهد ماهارو ميشناسه؟؟؟؟
انشاله بيايد مشهد خودم براش10 متر سيم ميخرم حسابي حالشو ببره

ديونه اون خنده هاي شيرينشم


ممنون خاله جون براش اسپند دود میکنم امیدوارم بیاد مشهد شمارو بشناسه خداروشکرفعلا غریبی نمی کنه بچه اجتماعیه دیگه .مرسی خاله جونی بهمون سر میزنی





sanaz
12 تیر 93 18:06
ای جان داداش منم همیشه از این خراب کاریا میکنه
هستی
پاسخ
راستی داداشت چند سالشه ؟
sanaz
12 تیر 93 18:14
هنوز 1سالش نشده
هستی
پاسخ