هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

عکس

1392/4/9 14:15
نویسنده : هستی
659 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس ها بعضی هاشون ماله گوشیه مامان الهه است بعضی هاهم چند وقت پیش گرفتم چند تا از

 عکسا ماله وقتیه که هیربدجون کوچولو تر بود قلب

دبریه

اینجا هیربد جون 2 ماه است

دبریه

دبریه

دبریه

دبریه

دبریهدبریه

دبریهدبریه

اینا عکسای هیربد جون که با موبایل گرفتیم

دبریهدبریه

دبریه

 

اینجا رفتیم فرودگاه بابایی از ماموریت تهران برگشته اندبای بای بابایی

 

دبریهدبریه

دبریهدبریه

دبریه

عکس ها تموم شد بای بایبای بای












پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اتوساموژه خوشگل
15 خرداد 92 23:07
هووووووووووووووووووووووووووومر30عکس گذاشتی خواهرجانخانواده محترم روسلام برسون به مامان الهه بگو2تایی تونوماچ ابداربکنه[ماچ


سلام عزیزم شماهم سلام برسون بوس بوس
وحيده
18 خرداد 92 12:32
سلام عزيزاي دلم

هستي جان از اولين روزي كه عكس ها رو گذاشتي من تمام عكسها رو ديدم جواب ندادم گذاشتم شايد بقيه هم بيان و اولين نفر بشن آخه بهم گفتن ما هرموقع ميايم نظر بديم اسم تو هست نميشه كه ما اولين نفر باشيم كه نظرمون ثبت بشه منم جهت دلخوشي دوستان كمي صبركردم تا شايد بيان و نظر بدن كه ديدم ازشون خبري نيست من نظرمو ميگذارم

هستي عزيزم و هيربد نازم عزيزاي دل خاله كه دنيا دنيا دوستتون دارم ماشااله چقدر قيافش تغيير كرده چقد خوشگل شده دردونه خاله الهي دورت برگردم عزيزم دلم كلي از طرف من ببوسش يك عالمه




ممنون خاله جون باز دید کننده ها مطالب جدید رو فقط نگاه میکنن به صفحات 2و3و4و5و6 نمیرن ممنون شما به یادمون هستید تازه همه بازدید کننده ها نظر نمیدن منم شما رو میبوسم به عمو حمید سلام برسونید


negar
18 خرداد 92 17:12
سلام هستی جونم خوبی ؟همه خوبن؟بترکی اخخخخخخخخخخخخخخخ این عکسایی از نفسی میزاری دلم میخوادبخورمش و بغلش کنم وااای مرسی بابت عکسای خوشگلی که ازش میگیری ومیزاری اینجا تابتونیم ببینیمش واااااااای خیلی بوسش کن از طرف من مرسییییییییییییییییی.شرمنده هازحمتتم میشه ولی دیگه چاره ای نیس





سلام نگارجونی چه عجب بهمون سرزدی خسته امتحاناتت نباشی دلمون براتون خییییییلی تنگ شده . جات خالی هیربد خیلی شیرین شده چشم عوض همتون بوس های آبدار می کنم . سلام زیاد به همه برسون از دور هزار بار میبوسیمت به امید دیدارباهزارماچ آبدار.بووووووووس


مامی آیسا(خاله لیلا)
21 خرداد 92 14:47
عزیز دل خاله جونم به چتری هاش چقدر جیگر شده بابا دلمون براتون تنگ شده پس کی میاین خونه ما بالاخره 4شنبه یا 5شنبه.هستی جون عجب عکسای باحالی گرفتی مخصوصا اونی که پاهاشو گرفته تپل خان .بوس از هر 2تاتون.راستی هستی جون خسته امتحانات نباشی بالاخره دبستان تموم شد


واااای خاله جون سلام ماهم دلمون براتون خییییلی تنگ شده به امید خدا فردا شب مزاحتون میشیم.آیساجونو هزاربار ببوسید.تافردا .بااای
وحيده
22 خرداد 92 9:54
هستي جون ديگه برامون عكس نميزاري؟؟
نميدوني من هرباركه نگاهش ميكنم كلي ضعف ميكنم خصوصا اون دوتا عكسي كه عروسك كچله دستشه معركست


سلام چشم خاله جون.ببخشید دیر شد.بوس