هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

قند عسل

1392/3/2 15:04
نویسنده : هستی
331 بازدید
اشتراک گذاری

هیربد قند عسلم باز رفت فرود گاه استقبال بابایی منم دوربین بدست دنبال هیربد راه افتادم همش ازش

عکس گرفتم آخراش هیربد این شکلی شده بودعصبانیمن این شکلیاز خود راضی مامانم این شکلیقهر  ههههههخنده

دبریه

دبریه

داداشی بامن قهر کرده به من نگاه نمیکنهناراحت

یسرم

 تلاش داداشی برای گرفتن پاهاششالت

قربون اون تلاشت

شالت

هیربد در حال خواندن کتاببتکدبریهدبریه

قیافه ی هیربد بعد از خواندن کتاب

دبریه

اینم گل های روز پدرلگ

دبریهدبریه 

تموم شد بای بایبای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

وحيده
4 خرداد 92 12:50
پرفسوركوچولوي خاله بياكه يك عالمه بايد بچلونمت البته دور از دسترس هستي


ایسان
4 خرداد 92 20:02
الهی من دورش بگرررررررررررررررررررررردم که انقد نفسه مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی هستی جونم که خوشحالمون می کنی دوستون دارم


خواهش میکنم خواهر جون مابیشتر دوست داریم
وحیده
5 خرداد 92 20:30
من برات دوتا پیام فرستاده بودم یکی اولی حسابی طولانی بود اون به دستت نرسیده؟؟


سلام خاله جونی دستتون درد نکنه متاسفانه نه نرسیده . ممنون که بفکرمونید.سلام برسونید .بوس بوس


محدثه
5 خرداد 92 22:55
سلام من 2 تا نظر گذاشتم فکر کنم یادم رفت اسمم رو بنویسم ! یه نظر داده بودم !کلا" امروز هر جا نظر میدم نمی دونم چرا یادم میره اسممو بنویسم!

محدثه جون مرسی سرز دی نظر قبلی که ماله شما بود چون اسم نداشت پاکش کردم شرمنده
محسن
6 خرداد 92 21:39
با سلام
با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده های وبلاگ خود درآمد کسب کنید.
هم اکنون با ورود به آدرس سایت ما عضویت خود را قطعی کنید.
با آرزوی موفقیت برای شما


مرسی مانمیخوام
مریم
6 خرداد 92 21:41
قربونش برم که انقدر دوست داشتنیه
من اینجا خیلی حس مادرانم قلقلک میشه
چند باره خواب میبینم که منم نی نی دارم ، دوستم دارم اما اصلا موقعیتش جور نمیشه
یه جورایی سر درگمم


خدانکنه مریم جووون ایشاله توهم نی نی میاری
مریم
6 خرداد 92 21:45
ای جونم چه حالی میکنین با این پسری خوشمل هاااااااااااااااااااا فداش شم جیگره عشق به ادم امید زندگی میده این قند عسل ولی منم نی نی مخوااااااااااااااام
وحيده
8 خرداد 92 13:43
اي جونم هستي جون واقعا دستت درد نكنه اين عكسهاي خوشگل و برامون ميگذاري واقعا از ديدنش حسابي انرژي ميگيرم يك عالمه از طرف من ببوسش از دور روي خوشگل هستي ناز نازي رو هم ميبوسم انشاالله تو درس و امتحانات موفق باشي خوشگل خاله

به مامان و بابا هم حسابي حسابي سلام برسون خوشگل نازدونه خاله


خواهش میکنم خاله جونم خوشحالم خوشتون اومد از عکس ها ماهم میبوسیمتون مرسی خاله جون خدا رو شکرتا الان تمام امتحانایم را خوب دادم فقط امتحان مطالعات اجتماعیم مونده دعا کنید اونم 20 بشم بعد همش براتون عکس های هیربد ی رو اپ میکتم دوستون داریم خیلیییییییییییییییییییی زیاد شماهم سلام برسونید




اتوساموژه خوشگل
10 خرداد 92 14:47
سلام خاهرجان خوبی?خسته امتحانا نباشی گلم الهههههههههههههههههی قربون هیربدم بشم ک پاهاشو پیدا کرده چندوقتی هست همش توفکرشماهاودلتنگتونم ک خواب هیربدو2 شبه که میبینم.دوستون دارم.خدافظ




مرسی عزیز دلم شما هم خسته نباشی ماهم خیلی دلمون براتون تنگیده ماهم خیلی دوست داریم مرسی به فکرمن وهیربدی هستی عزیزم می بوسیمت هزارتا اتوساجون مزه خوشگل


پریا
12 خرداد 92 22:51
سلام هستی جونم فرداپارسارو میارم ایشاله که هیربد عزیزمو بیاری باهم ذوست بشن....فعلا بای ی ی ی


چشم پری جون حتما پارسا کوچولو رو بیار دلم خیلی براش تنگ شده
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
21 خرداد 92 15:49
سلام به به چه خبرا شده فقط چند روزی نبودیم ها !دستت درد نکنه هستی جون خیلی عکسای جیگری گذاشتی می بوسمتون




وااااای سلام خوب هستید.دلمون براتون خیلللی تنگ شده بود خیلللی چشم انتظارتون بودم. ممنون بهمون سرزدید.حتما بهتون سر میزنم.امتحانام تازه تموم شدن.مبارکه مهساجون هم دبستان رو بسلامتی تموم کرده.میبوسمتون .بای