هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

یه عالمه خبر هورااااااااا

1392/3/2 13:55
نویسنده : هستی
370 بازدید
اشتراک گذاری

اتفاقات زیادی تواین مدت افتاد که من نتونستم به دلایلی بنویسم اما میخوام یک عالمهههههههه از کار های

داداشم واستون بنویسم داداش گلم غلط زد هورااااااااااااااااااااااااتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقماچماچماچماچ

تازه بازم خبر مامانی شروع کرده به چیزای خوش مزه دادن به پسری . یکی دو باری بهت حریره داد وشما

بسیار استقبال کردیاذغ روخبولی مامانی فقط 2بار بهت داددیگه نداد میگه معدت نمیتونه خوب هضمش کنه شبا اذیت میشی حالا واستون یه عالمههههههههه عکس گذاشتم یه خبر دیگه بابایی باز

رفت ماموریتخیال باطلناراحت

 تازه چند روز پیشم واکسن 4ماهگینو زدیم لوپماولی خدارا شکر اندازه ی2 ماهگیت اذیت نشدیلوپما  گلم

تلق

درحال تلاش برای غلط زدن

شالت

دبریه

قفوم

آفرین به داداشه گلم بالاخره موفق شدی غلط بزنی

داش

شادشدن ازاینکه تونستی غلط بزنی 

دبریه

هریرح

هیربد در حال خوردن حریره بادوم

دبریه

دبریه

هیربد بعد از خوردن حریره

دبریه

اینم هیربد وسلدا کوچولوقبلا عکسش رو تو وبلاگ گذاشتم

دبریهدبریه

لگ

این گل هاراهم بابایی واسه روز مادر به مامانی هدیه داد



بلق










 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

وحيده
25 اردیبهشت 92 12:52
اي خدااااااااااااااااااااااااا بگيرم بخورمش نازدونه خاله كه اين همه خوشگل و ناز شدي مباركتون باشه هستي جون ممنونم ممنونم از لحظه به لحظه قل خوردنش برامون عكس گرفتي اي جووووووووووووون دل خاله كه اين همه ناز شدي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا روي ماه هردوتون رو هزارتا ميبوسم عزيزاي من

دلم خيلي خيلي براتون تنگ شده بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس




خواهش میکنم خاله جون من ومامان وهیربد م شما رو میبوسیم 1000 تاماچ]با این که وقتی نیست که از مشهد برگشتیم ولی دلم خیلی براتون تنگولیده



اتوساموژه خوشگل
25 اردیبهشت 92 23:16
قربونت بششششششششششششششششم دورت بگردم الهی نفس منیییییییییییییییییییییییییییییییییییینن شما2تا
ییتون


مرسی آتوسا جون من وهیربد باقطار100تابرات بوس میفرستیم فردا به دستت میرسه برو بچسبونشون به لپات
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
26 اردیبهشت 92 19:07
سلام مامانی مبارکه گل پسری غلط میزنه
ماشاله بهش یکم هم توپولو شده هزارماشاله


سلام عزیزم ممنون که به وبومون سر میزنید و با کامنت های محبت آمیزتون بچه ها رو خوشحال می کنید هستی جان از لطف شما خیلی تعریف میکنه عزیزهای دلمو از طرفمون هزار بار ببوس
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
26 اردیبهشت 92 19:10
پس تومدتی که بابا جونش ماموریت بود خریدتون رو هیربد جونی انجام داده ههههههههافرین به این بزرگ مرد کوچک


مامی آرمان (خاله زری )
27 اردیبهشت 92 0:08
عزیزم ماشالله به هیربد کوچولو چه تلاشی میکنه .
آفرین داری هیربد جونم. حریره هم نوش جونت باشه ... هستی جانم امیدوارم شما هم تو امتحاناتت موفق باشی تا بتونی وب داداشی رو زود به زود واسمون آپ کنی

مرسی خاله جون بهمون سر میزنید با نظراته قشنگتون خوشحالمون میکنید آرمان گل وخوشگلو از طرف ما ببوسید 1000تا
وحيده
28 اردیبهشت 92 11:01
آره هستي جون زماني نيست كه از مشهد رفتيد ولي كلا انگار كه چيزي نديدمتون و هنوز دلتنگي من هنوز هست من واقعا هنوز دلم براتون تنگه انشاا.. اينبار كه اومديد انشااله يك عالمه پيش هم باشيم و مدت باهم بودنمون بيشتر بشه


ایشا اله برای همیشه بیایم مشهد چون خیلی دلمون براتون تنگ شده
وحيده
30 اردیبهشت 92 8:21
وايييييييييييييييي هستي جون ديونه اين عكسهايم خدا خدا چقدر خوردني و نازنازي شده حسابي بايد خوردشخدا هزچي نكاش ميكنم سير نميشم
به مامان و بابا هم خيلي خيلي سلام برسون به اميد ديدار همه شما عزيزان دلم

اره خاله جون خیلی خوردنی شده بعضی وقتا نمیتونم تحمل کنم گازش میگیرم شماهم عمو حمید روسلام برسونید به امید دیدار
ایسان
31 اردیبهشت 92 12:16
ای خودی جگرشو بخورم من نفسم. قفسه سینم شکست انقد مشت کوبیدم چقد نازه دلم برا همتون تنگه کاش هرچی زودتر بیاین پیشمون از این علامتم خوشم اومد: نخند


سلام واااای آیسان جونم چه عجب وقت کردین به ماسربزنید.خیلی ممنون . ماهم دلمون برلتون خیلی تنگ شده امیدوارم این روز ها زودتر تموم بشه سلام برسون. میبوسیمتون.
مامان رهاجون
1 خرداد 92 20:50
چقد تو ناز و خوش تیپی عسل خان عسلم مبارکه غلت میزنی قلقلی ماشالله چه پسر باهوشی چه زود غلت زدی افرین عزیزم ازدور میبوسمت اسپند یادت نره هااااااااااااااااااااااااا


باشه ممنون سر زدی غزیزم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
2 خرداد 92 10:09
سلام الهه جون روز ولادت امام علی (ع) به شما وخانواده گلت تبریک میگم
هستی جون ایشاله امتحاناتت رو باموفقیت پشت سربزاری
زودی بیا دلمون برای عکسای داداشی خوشمله تنگ شده


ممنون عزیزم که به ما سر میزنی و ما رو این قدر خوشحال میکنی منم ولادت امام علی رو به شما تبریک میگم ایشاله مهسا جونم امتحاناتش رو با موفقیت بده محمد معین جون واز طرف من 1000 تا ببوسش
فاطمه
15 خرداد 92 22:41
سلام هستی جون دوستت هستم فاطمه یادت اومد؟رفتم تو سایتم نظر نزاشته بودی امیدوارم بیای و لذت ببری منم بازم میام از طرف من هیربدو ببوس به مامانتم سلام برسون فعلا باییییییییی



مرسی فاطمه جون سرزدی همین الان میام توسایتت این چند روز سفر بودیم شرمندهفاطمه جون اسم وبت رو بگو شاید بشه ر فت توش خیلی سعی کردم متاسفانه نمیشه لطفا بیشتر راهنماییم کن تاباهات بتونم درتماس باشم.منتظرتم.