هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

هیربد تمام زندگی من

1391/12/3 21:24
نویسنده : هستی
427 بازدید
اشتراک گذاری

 

داداشی یه نگاه به من بکن میخوام ازت عکس بگیرم

 

بیا خواهری اینم یه نگاه خوشگل

عشق من

ا خواهری داری اذیت میکنی هابرو دیگه یه ژست خوشجل واست گرفتمچشم

خواهری بببببببببببببررررررررررررررررررررررررررووووووووووووووووووووووووووو کلافم کردی الان مامان را صدا میکنم بیاداز دستت راحت شم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ایسان اتوسا
18 بهمن 91 22:53
تپل شده دوست دارم اومدمشهدعین خمیربچلونمش گیرشم نازه قوربووووووووووووووووون2تایی تون بشم

مرسی خواهرای مژه خوشگل خودمونم داریم اینجا میچلونیمش منم قربون دوتاییتون میشم میبوسمتون خوشگلا
مریم
20 اسفند 91 19:24
وایییییییییییییییییی چه پسر نازی مرسی از عکسایی که گذاشتییییییننننننننننننننننننننننن