هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

باغ وحش وعکس

1393/5/18 22:52
نویسنده : هستی
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

                                         سلام

 

سلام هفته پیش که بابا اومد بخاطرشماتصمیم گرفتیم بریم باغ وحش چون علاقه شدیدی

به حیوانات داری مخصوصا سگ و گربه خلاصه رفتیم عکسم گرفتیم ولی نشد از شیرو

گرگ و میمون و....عکس بگیریم چون سرقفس هاشون خیلی شلوغ بود توهم خیلی

نترسی قشنگ حیوونارونازمیکنی کم مونده بود غذا بدی بهشون برعکس من که حتی

نزدیک قفساشونم نمیرفتم باباسعیدبه گوزن ها غذامیدادمن میترسیدم شاخ بزنن اینم

عکسای شماتوباغ وحش وکیل آباد مشهد

هیربد

1حیوونا

هیربد

حیووناحیوونا

حیوونا

حیوونا حیوونا

هیربد

اینجاقفس ببره . ببره خوب نیافتاده

1حیوونا

5

قیافشو نیگاه خخخخخخخخخخخ . شترلاماهم بوداین قدمیترسیدم رومون تُف کنن خنده

شکلک1

هیربد

گل

8

گل

10

گل

11

گل

12

گل

13

گل

14

گل

بایB Y E

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

parisa
19 مرداد 93 0:07
ای جوووووووون چه پسر نازی داریییییین . به منم سر بزنید خوشحال میشم
مامان محمدطاها
19 مرداد 93 13:40
سلام هستی جون چه قدعکسای باغ وحش قشنگه آفرین به هیربدجون که اینقدشجاع و نترس منم خیلی دوست دارم طاهاروببرم باغ وحش ولی تاحالاپیش نیومده بوسسسسسسسسسسسس
پریسا ماه پری
19 مرداد 93 14:04
سلاااااااااااااااام خیلی بامزه بودن خوش بحالت داداش کوچولو داری هههههههههههههه فقط فعلا همه عکس ها باز نشده خدا حفظش کنه این کوچولو رو هههههه از طرف منم ببوسش یه عااااااااااالممههههه
هستی
پاسخ
مرسی پری جون اومدی این یکی وبلاگم
مریم
21 مرداد 93 14:47
واااااااااااااای هستی دستت درد نکنه کلی کیف کردم ازاین پست پربارت..از صبح این سومین باره که اومدم اینجا فقط نشده بود که نظر بذارم...خلاصه این که عکسهاتون حرف نداشت...
هستی
پاسخ
مرسی مریم جون قابل نداشت
مامان فرهاد
21 مرداد 93 14:51
جووووووووووووووووون هیربد مثل یه کلوچه شیرین و خوشمزست خیلی هم خوش خنده ست افرین خوش بحالش بااین خواهرگلی که داره هستی جون پیش ماهم بیا
هستی
پاسخ
سلام ساراجون چشم حتماالان میام
سحر
21 مرداد 93 14:55
ماشالله ماشالله چش نخوری هیربدجوجو یه تیکه ماهی نازی کاش دستم بهت میرسید یه ماچ گنده میکردمت عزیزم خواهریش ازطرف من بوسش کن بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
هستی
پاسخ
سلام سحرجون مرسی اومدی پیشمون چشاش بابا قوري بشه هركي داداشیموچشم بزنه چشم بوسش کردم
مامانی رادین
21 مرداد 93 22:37
هزار ماشالا هزار ماشالا چه پسری عزیزم چه پسر شجاعی رفته باغ وحش .منم دوست دارم رادینو ببرم باغ وحش ولی تا حالا وقت نشده تازه فکر میکنم میترسه بوووووووووووووووووووووووووووووووس
هستی
پاسخ
مرسی اره خیلی جالب بودکه اصلا ازحیوونای اونجاازصداهاشون نمیترسید شایدم چون اولین باربودمیدی اینطوری بود رادین جونوازطرفمکنین
مامان کیان جون
25 مرداد 93 13:32
از تک تک عکسای گل پسرمون لذت بردم از طرف من حسابی ماچ ماچیش کن. دوستون دارم خیلی زیادددددد
ریحانه
25 مرداد 93 13:39
وای وای ماشالله چ خان پسری شدی هیربد جان. امیدوارم همیشه خنده روی لباهات باشه و زیر سایه ی مامان باباو خواهری گلت زندگی کنی. مراقب خودت باش ببخش عزیزم بی معرفت شدم حساااااااااااابی. نمی دونم چرا دیگه نمی رسم مثل قبل بیام نت. خیلی دوستون دارم
هستی
پاسخ
سلام بعععععللللله خیلی وقت بود خبری ازمانمیگرفتی پیشمون نمیومدی بازم مرسی که اومدی به یادمون بودی