هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

شب فوتبالی+عکس

1393/4/31 5:08
نویسنده : هستی
767 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

سلام اومدیم بایه عالمه عکس خشگل شبی که آرژانتینو آلمان بازی داشتن زن دایی و دایی و طاهاجون اومدن خونمون باهم فوتبال دیدموخوشگذشت مخصوصا به تو کلی باطاهاجون سرگرم شدی رفتین بالای تخت من کلی باعروسکابازی کردین منم هی ازتون عکس میگرفتم

هیربدوطاها

گل

هیربد

گل

هیربد

قیافه ی هیربدونیگاهخنده

گل

طاها

گل

طاهاوهیربد

گل

طاهاوهیربد

گل

هیربدوطاها

گل

عکس

همه محو فوتبال شدن هیپنوتیزم

گل

عکسای اونشب تموم شداینم چندتاعکس که چندروزپیش ازهیربدگرفتم

عکس هیربد

جداکننده

کارتون

آخه این چه مدل کارتون دیدنه؟  شاکی  سوال

گل

کارتون

گل

هیربد

اینجا تیریپ خواب زدی داری مسواک میزنی بری بخوابی (شلوارتوخخخخخخخخ مامانبزرگ دوخته)

گل

هیربد

این چرخه هم که دستت رفتیم توپارک کوهسنگی مامان واست گرفت

گل

هیربد

وای خداعاشق این دمپایی هایی گاهی وقتاشباهم بااین دمپاییا میخوابی

ستاره

طاهاوهیربد

اینم آخرین عکس تموم شد لاویو

 

بایبایبایبای

پسندها (1)

نظرات (11)

اتوس
1 مرداد 93 18:32
سلااااااااااااااااااااااااااام خوبی عی جانم بی ادب از خودتم عکس بذار
هستی
پاسخ
سلام خوبم باشه توفرصت مناسب 2تایی میگیریم میندازم
مامانی رادین
1 مرداد 93 21:27
ای جان دلم هیربد گلم. شلوار جدید مبارک دست مامان بزرگ درد نکنه قربون اون تلویزیون نگاه کردن بووووووووس
هستی
پاسخ
سلام مرسی اومدین به ماسرزدین خدانکنه رادین گلی کنین از طرفم
مامانی رادین
3 مرداد 93 14:46
هستی
پاسخ
مامی آیسا(خاله لیلا)
3 مرداد 93 15:52
سلام به به چه عکسای خوشگلی الهی قرونت برم من هیربدی چقدر ناناز شدی شیطون اون شلوارتو بخورم مسواک زدنت تو حلق خاله قلقلی ماشالا جقدر بزرگ شده هستی جونم مرسی واسه عکسای قشنگت قربون اون حرف زدنش برم آخه جوجهههههههههههههههه به خدا دلم میخواد لهش کنم خیلی دوستتون دارم به مامانی سلام مخصوص برسونید میبوسمتون
هستی
پاسخ
سلام خاله جوووووووون خدانکنه مرسی بهمون سرزدین منم دلم واسه آیساجوجه تنگ شده تروخدابیاین مشهد زودتر ماهم خیلی دوستون داریم مامانمم سلام میرسونه ایساروازطرفم هزارتااااااااااااااااااااماچ محکمه محکم کنید
مامی آیسا(خاله لیلا)
3 مرداد 93 15:58
راستی هستی جونم خسته روزه داری نباشی (همش خواب) واسه ما هم دعا کن ایشالا تنت سالم باشه عزیز خاله و قبولت باشه.و به خاطر امتحاناتت هم هزار بار تبریک با این که مدرستو عوض کردی ولی ماشالا بهت عزیزم مثل همیشه یه خانم تمام و کمال دوستت دارم بوووووووووووووووووووووس
هستی
پاسخ
مرسی اره درکل 3یا4ساعت روزه ام بقیش ..... حتمادعا میکنم همیشه یادتونم خداهم آیساجونوواستون نگه داره منم خیلی دوستون دارم ممنونم
اتوس
7 مرداد 93 22:04
مرسی عزیزم باز کردیراستی خیلی خوشگذشت مرسیییییییییییی
هستی
پاسخ
خواهش میکنم آتوس جون
رومینا
9 مرداد 93 9:42
سلام خوبی اسمم رومینا 12 سالمه خوشحال میشم به وبم بیای و خودتو معرفی کنی
مریم
10 مرداد 93 13:39
به به ...به به ... هیربد نازم خنده های شیرین و مردونه ات پنجره ای به بهشت بازمیکند بر چشم دل هرکی دوستت داره بخدا ....الهی همیشه شاد باشی
علی رضا
10 مرداد 93 13:53
سلام خوبین؟ میسازیم هزینه 2000 میشه خواستین من در خدمتم
خاله زری
10 مرداد 93 19:29
سلام هستی جونم طاعاتت قبول باشه عزیزم خوشحالم که میبینم در کنار خونواده و فامیل خوشحالین و لذت میبرین به مامان گلت هم سلام برسون عزیزم
هستی
پاسخ
مرسی خاله جون طاعات شماهم قبول مرسی که خوشحالین سلام میرسونم حتما ارمان گلی روبوس کنین
مامان شهلا
15 مرداد 93 0:45
عزيززززززم چه عكساي نازي