هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

هیربد ونوروز سال 1392

1392/2/17 15:47
نویسنده : هستی
877 بازدید
اشتراک گذاری

    

  



سلام سال نو مبارک سال نو مبارک

ببخشید اگه تواین مدت نشد عکس بزارم آخه منو بابایی ومامانی و هیربد جوجه باماشین از ایلام به مشهد سفر کردیم چون ما اهل مشهدیم وبه خاطر کار بابایی ساکن ایلام هستیم کل تعطیلات نو روزی را اونجا بودیم واز اونجایی که تمام فامیل های ما مشهد هستن دید وبازدید های عید را اونجا انجام دادیم  وکلی هم بهمون خوش گذشت. مامانم میگن هر چی از خدا بخوای سر سال تحویل بگو تا خدا اگه صلاح باشه تو رو به آرزوت میرسونه.یادش بخیر سال قبل من داداشی گلم رو از خدا خواستم و خدا رو شکر امسال به آرزوم رسیدم امسال 4 تایی با مامان بزرگ و خاله وحیده و عمو حمید سر سفره هفت سین بودیم شما که به سلامتی خواب تشریف داشتید و مامان هم توی خواب ازتون عکس گرفت خیلی خوب بود . راستی بابابزرگ جونم هم امسال عید رفته بودن پیش عمه زری ( خواهر خودشون ) چون دامادی محمدآقا پسرشون بود . جاشون پیش ما خیلی خالی بود امیدوارم هر جا هستند خوش باشند. 

 

                                     اینم هیربد وسال1392 

 

 

هدنخ

اینجا خونه مامان بزرگ فریده شما روتختشون دراز کشیدی داری میخندی الهی همیشه لبت خندون باشه

دیع

اینم هیربد با لباس عیدش آماده واسه ی رفتن به عید دیدنی

یشاداد

اهاط

اینم طاها جون پسر دایی هیربده

اهاط

این طاها جونه ما خیلی مهربونه هیربد ومیزاش روپاش تا بخوابه

اهاط

اه هچب

اینم آذین جون و آیسان جون دخترعمه های هیربد 

دبریه

هیربد درحال بازی کردن با عروسکاش

دبریه

اینم عکسای هیربدجونی که برای اولین بارحرم امام رضا(ع) رفته بود.

 

 هزبس

   اینم سبزمون 

دیع

اینم تخم مرغ هامون

 

اباب

بابایی وهیربد 

دبریه

دیگه خوابم گرفت بقیه عکسا باشه واسه بعدماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

وحیده
16 فروردین 92 12:18
وای نفس خاله است که این جوجه ناز خوردنی ناز دونه ای جووووووووووووووووونم از طرف من یک عالمه ببوسش هر دوتون رو کلی دوست دارم به مامان الهه و بابا سعید هم سلام برسونید


سلام خاله جون منو هیزبدم شمارا خیلیییییییییییی دوست داریم وبراتون بوس های زیادزیاد میفرستیم سلامت باشید شماهم به عمو حمید سلام برسونید
مامانی محمد طاها
16 فروردین 92 15:13
خوردنی بامزه نفسی جیگریییییییییییییی عزیز دل خاله خیییییییلی شیرینی
راستی لباس قرمزه ی عیدش خیییییییلی تک و خوشگله از کجا گرفتی؟


از مشهد گرفتیم قابل نداره طاها جون را میبوسم
مریم
16 فروردین 92 15:16
ماشااله عزیزم خوشگلم. با تاخیر تولد 2ماهگیت رو تبریک میگم. انشااله یه عمر سالم و سلامت و موفق باشی و در کنار مامان و بابایو خواهری مهربونت زندگی خوبی داشته باشی. خیلی وقت بود نتونسته بودم بیام پیشت و الان از همه چی شگفت زده شدم ماشااله تپلی تر و خوش قد و بالاتر هم شدی.ماشااله


مرسی مریم جون نظر لطفته منم با تاخیر سال نو رو تبریک میگم امید وارم سال خوبی داشته باشین
مامان رها
16 فروردین 92 15:32
هستی جون عاشق عشقی ام که توی این عکساتون موج می زنه ، ببین پسلی رو چه قدر خوشجله وااااااای ازدست این نینی های نانازی بوس واسش



مرسی عزیزم
آتوسا موژه خوشگل
16 فروردین 92 15:40
سلام هستی جون به مامان بگومنو هیربدوبوس کن اتوساگفتهدلم واستون تنگ شده خیلی زیاد


سلام آتوسا جون آخههههههههه مرسی خواهری من وهیربدم خیلی دلمون واست تنگه هیربد همش بیتابی میکنه تا یکی بقلش کنه باهاش بازی کنه وحرف بزنه مامانم میگه آتوسا جون کووووووو بیاد هیربد را بقل کنه باهاش بازی کنه به عمو جون سلام برسون وازطرف من وهیربد خاله جون و آیسان جون راببوس
سعید
16 فروردین 92 16:17
سلام اگه دوست دارید عکس فرزندتون رو به صورت نمایش سه بعدی (3D) دربیاورید به وب ما سربزنید

نمونه کارها سمت چپ وبلاگ قرار دارند


من اومدم به وبتون ولی عکسی سه بعدی درکار نبود فقط یه عکس کوچولو از وبلاگ رومینا بود



سعید
16 فروردین 92 16:25
فکر کنم شما فلش پلیر نصب نکردین یا ورژنش پایینه فلش پلیر ورژن 11 نصب کنید
حجمش کم


وقت کنم نسبش میکنم
سعید
16 فروردین 92 16:33
سمت چپ دو تا نینی بود که به صورت یک مکعب نشون داده میشد اوناراهم باز نکرد اگه فلش پلیر نصبکردین و عکسای سه بعدی رادیدین قیمتش 2000 تومنه


باشه تاببینم چی میشه شاید ازتون گرفتم
مائده ابجی رها
16 فروردین 92 17:04
سلام هستییییی جوون حتما از عوض من هیربد جونو ببوس رمز وبلاگم **** البته چیز مهمی نداره فقط برای روکم کنی دوستم زدمش همین...
بازم به وبلاگم سر بزنو نظر بده
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس




ببخشید رمزتونو خواستم فقط دوست داشتم عکسهای نازبیشتری ازرها جون ببینم . مرسی بوووووس








مامان مهساجون ومحمدمعین جون
18 فروردین 92 1:08
سلام عزیز دلم چه ملوس شدی بااین لباس قرمزت نکنه پرسپولیسی هستی
من که استقلالی هستم

سلام خاله جون مرسی .هیربد هم مثل بابایی استقلالیه.ولی نمی دونید با رنگ قرمز لباساش چه حال می کنه در ضمن ممنون خاله جون خیلی لطف کردیدخیلی خیلی خوشحال شدم دیدمتون .ببخشید که رمزتونو خواستم امیدوارم منو ببخشید. هزار تا بوس برای معین جونی و مهسا جونی





nira
18 فروردین 92 17:10
پسر گل سال نوت مبارک


ممنون سال نوشما هم مبارک