هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

جشن پالایشگاه وهیربد

1391/11/28 22:44
نویسنده : هستی
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هیربد

اینجاهیربد خوابیدهخواب

هیربد

اینجاهم هیربد بیدار شده شیر میخواد ولی مامانی دستش بند بود نمیتونست بهت شیربده شماهم دست به کار شدی دست خودت را خوردیخوشمزه

دیگه عصبانی شدی مامانی هم سریع بهت شیر داد و آماده ی رفتنت کرد

هیربد

اینجا شما آماده ی رفتنی  ونیمه خوابی

هیربد 

نازنازی خواهری چه قدر با این لباس ها خوردنی شدی ماشالله چشم نخوری ایشالله ماچماچماچ

نی نی

هیربد

ای خداااااااااااااااااااااااااا قربونت برم مثل ماه می مونی داداشم

ماهی صفت

این همون هنرمندی بودند که برنامه واسمون اجرا کردند آقای ماهی صفت .این عکس را از روی کارتشون گرفتم ببخشید اگه خوب نیست 

 

 

اینم کارت یادگاری از آقای ماهی صفت به هیربدجونی هدیه دادند با امضای خودشون. 

 

 عکس یادگاری .معرفی میکنم بابا سعید مهربون هنرمند برنامه آقای ماهی صفت وهیربد گوگولی

 

 

 

این ژیار جونه پسرآقای محمدی دقیقاازهیربدجونی 2ماه بزرگتره متولد19 آبانه که خیلی هم نازه

این کارین خانم دخترآقای کلانتریه. 

جیگر 

اینم عکس های امروز از گردالی 

نی نی

اینم آخریش بای بایبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

وحيده
28 بهمن 91 8:55
iهستي عزيزم قشنگم سلام انشااله كه جشن حسابي بهتون خوش گذشته باشه هيربد گوگولي هم حسابي حسابي ماشااله خوشگل و ناز داره ميشه و طبق معمول حسابي خوردني داره ميشه تو جشن اذيتتون نكرد؟ مامان الهه خوبه بابا سعيد چطوره؟ راستي ميبينم شاگرد اول هم كه شدي حسابي مبارك و بهت تبريك ميگم عزيز دلم


آره خاله خیلی حال داد خیلی خوش گذشت جای شما خالی شمابودید بیشتر حال میداد توجشن که نه اذیت نکرد فقط آخراش یکم گریه کرد مامانم هم بردش یکم راش برد مامان الهه خوبه هیربد را نگه میداره بابا سعید هم خوبه کلی باهیربد حال میکنه باهم کلی حرف میزنند ممنون به عمو حمید سلام برسونید


مامی آیسا(خاله لیلا)
29 بهمن 91 12:21
سلام عزیزمممممممممم الهی بگردم ماشالا چقدر عوض شدی هیربد گوگولی جای ما حسابی خالی ها ایشالا همیشه خوش باشید راستی مبارکت باشه نفس خاله من به مامانی گفتم واسش دامن بدوزه ولی ندوخته تازشم گفتم روش مبارک باد هم بنویسه عزیز خاله دوستت دارم دست هستی جون هم درد نکنه بازم به خاطر نوشتن وبلاگ داداشی گلش.بوس واسه هر دوتون


وایییییییییی خاله جون چه قدر خوشحالم اومدید پیشمون شما وایسا جونی جاتون خیلییییییییییییی خالی بود اون روز معلمامون اومدن دیدن هیربد ومامان فرصت نکرد دامن بدوزه منم خیلی دوستون دارم من ومامان وهیربد شما وآیسا خوشگله را میبوسیم***


وحيده
30 بهمن 91 8:37
نفس خاله كه هر چي نگات ميكنم سير نميشم فرشته كوچولوي زيباي خداوند


بببببببببببببوووووووووسسسسسسسسسسسسس مرسی خاله
پریا[دوست و همکلاسیت]
15 اسفند 91 19:44
سلام هستی جون وبلاگ داداش هیربدت خیلی خوب عکساشم خیلی قشنگ بود 5شنبه هم خونه ی شما از نزدیک میبینمش بای بای


پریا جون خوش حالم بهمون سرزدی عزیزم قدمت رو چشم تشریف بیارین پارسا خوشگله را از طرف من ببوس
لیلا(خاله پریا)
18 اسفند 91 13:27
سلام عزیزدلم قربونت بشم که عکسای هیربد جوووونو بهمون نشون دادی.خیلی دلم براتون تنگ شده.ایشاله میام میبینمتون.هزار ماشاله هیربد مثل خودت ماهه.بووووووووووس


مرسی خاله جون من ومامانم هم خیلیییییییییییی دلمون واستون تنگ شده حتما بیاین پیشمون خوشحال میشیم ببخشید روز پنجشنبه نشد همدیگر ببینیم ایشالله توی یه فرصت دیگه پریا جون وپارسا جون را ببوسیدممنون سرزدیدX