هیربدهیربد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هیربد هدیه ی خدا در کریسمس

الان دیگه هیربدجونی برای خودش ماشالله مردی شده ، خواهرش هم دیگه نمیرسه به وبلاگ برادرش سربزنه الان هم بادیدن وبلاگش تمام خاطراتم زنده شد❤️

خبرای خیلی خیلی خوب

1391/11/7 13:27
نویسنده : هستی
284 بازدید
اشتراک گذاری

خوب . باباسعید نزدیکای زنگ آخراومدن دنبالم چون ....بعد از این همه چشم انتظاری خدای خوب و مهربون این فرشته کوچولوی نازنازی رو به ما در روز سه شنبه 91/10/19 ساعت 30 :12 ظهر لحظه ی مقدس اذان ظهر بهمون عطا کر د

چقدر هممون خوشحالیمنمی دونید چقدر خوشحال بودیم هورا.چقدر لحظه ی باشکوهی بود وقتی خبر دنیا اومدنش رو بهمون دادنهورا

 

. خدایا خیلی ممنون و شکرگزارتیم. تولدت مبارک نفسخدایا امیدوارم همه ی مامانا نی نی هاشون رو به سلامتی دنیا بیارن . دادشی ناز نازی من وزنش 3/570 گرم و قدش هم 50 سانتی متره .هزار ماشاا... خیلی هم جیگره خودتون قضاوت کنید.

قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیسا جوجه
22 دی 91 18:11
سلام خاله هستی جونی خیلی مبارک باشه.هیرسا کوچولو خیلی نازه.هستس جون خدا رو شکر واسه هدیه قشنگش که هم به شما داده هم به من .


سلام خاله جونم ممنونم .دلم براتون خیلی تنگ شده مخصوصاآیساجوجه هزار ماشا...خیلی نازه و خیلی هم ناز داره . اونقدر دلم می خواد بیام ببینمش ولی متاسفانه فعلا نمی تونم چون هم امتحانات پایان ترم اول رو دارم هم مامانی فعلا نمیتونه ولی امیدوارم این روزها به خوبی تموم بشه تا بتونیم بازم در کنار همدیگه باشیم برام دعا کنید خاله جون آیساجونی رو هم هزار بار ببوسید .منم خدارو شکر می کنم که هم ما و هم شما دوتا از این فرشته ها رو خدا بهمون داده . می بوسمتون